-carina- Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hei igjen! Jeg bare lurer... Du skrev noe om at du hadde tenkt deg til Sverige for å handle bilsete... Har du vært der enda? Godt nytt år!!! )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Hei hei, vennen ;o)) Takk i like måte. Riktig godt nytt år til deg og lille Karsten Ja, jeg var i Sverige og handlet sete. Var tilbud ut desember, så vi var i siste lita på lørdag og handlet. Jeg synes setet så veldig bra ut. Sammenliknet det med andre seter, og tror faktisk jeg hadde valgt det selvom det ikke hadde vært satt ned
-carina- Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 Da var jeg litt sen til å spørre deg siden du allerede har vært der... Jeg tenkte nemlig å spørre deg om du ville se på prisen på et annet bilsete for meg. Synes det er vanskelig dette med bilseter, men vi har vel kommet frem til at vi skal kjøpe BeSafe Izi Combi. Jeg har sendt mail til en av disse baby-butikkene på Svinesund for å spørre om pris, men de har ikke svart. Så jeg tenkte å be deg pent om å se på prisen på det når du var og handlet ditt sete... Karsten er jo liten enda, han er også nokså liten av vekst (5,8 på 5 mnd) så det er nå en stund til vi trenger neste sete. Men tenkte å prøve å følge litt med på annonsene, kanskje vi kunne funnet det på tilbud... Nei, nå er det natta her. La meg 02 i natt og opp 07. På tide å finne senga! Vi prates vel mer en annen kveld! ) Nattinatt!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Å, ja- det var jo dumt. Så de hadde setet, men bet meg i merke ved prisen. Men prøv å ring dem! Jeg har ringt før- og de svarer med en gang Happyland er som regel billigst! Natta )
-carina- Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2007 Takker for tipset om å ringe! (Så nærme grensen forstår de vel norsk, skulle man tro, kvier meg ellers for å snakke med svensker på telefonen!) ) Snork! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå