Gå til innhold

April: På Onsdagen skal lillegutt opereres!!

Anbefalte innlegg

Skal legge inn dren i ørene,og jeg både gleder og gruer meg.

Gleder meg,for da blir det forhåpentligvis slutt på ørebetennelsene og forkjølelse,og han kanskje begynner å snakke ordentlig.

MEN, min lille baby skal jo under narkose..huff..det gruer jeg meg masse til.

Drar i morgen til Bodø,skal gjøres på sykehuset der,her har de ikke øre,nese hals,så skal overnatte hos en vennine til Onsdagen.

Natten kommer til å bli lang..

Skal være på sykehuset kl.7.30 på morgen,og kl.7.45 skal operasjonen starte,om han er fris og rask i følge legene.

Huff..ja,ja..men det blir jo hvertfall bedre etterpå,selv om mamma må sitte på gangen å vente på sin lille som ligger i narkose..

Fortsetter under...

Det skal nok gå helt fint skal du se:-) Det verste er når barnet får narkosen og faller i den.. Det er forferdelg å se på. Men rett etter at barnet sovner så følger sykepleieren deg ut, og du må vente til han er på oppvåkningen..

Det tar ca 1 time til han er på oppvåkningen og du får komme inn.

Lykke til lillegutt og mamma :-)

Stor klem fra

Lykke til med operasjonen til lillegutt i morgen!

Kommer helt sikkert til å gå kjempebra!

Skjønner også godt at du gruer deg til narkosen selv om lillegutten din kommer til å være i de beste hender! Det er gjerne sånn vi mammaer er..; )

Men så vet du jo at han vil bli bedre etter operasjonen. Han har jo vært mye syk i det siste!

hei, det kommer til å gå super bra. Eline gjorde det for 3 uker siden nå, og det gikk så fint. 15 min og så var det over.. og hun våknet rimelig fort. Var litt forfjamset i 10 min, men så gikk det kjempe fint. De sugde ut masse seigt slim av ørene hennes, så hun fikk i begge.. skal på kontroll på torsdag for å se om alt sitter som det skal..

Lykke til til Simen klem fra Eline og mamman:-)

Det går sikkert kjempefint! Men det er ikke noe hyggelig å se barnet sitt i narkose. Didrik var jo i narkose i fjor høst.. (altså 06) da han skulle undersøkes. Det gikk fort når han fikk stikk og sovna.

Han våkna også ganske raskt, ville hvertfall ut å gå ganske raskt, men han var ikke stødig nok. Tror han lå på oppvåkingen nesten en time. Da hadde han ligget i narkose over en time.

Masse lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...