Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hei jenter! Dette er kanskje et dumt spørsmål - men hvordan kjennes en moden livmortapp ut? Ble litt nysgjerrig, forsøkte å kjenne hvordan det er, den lå svært langt inn og var helt myk. Som å trykke i skjedeveggen, fikk følelsen av at "åpningen" ikke var stram. - om noen skjønner hva jeg mener. Hvor lang tid før fødsel er det vanlig at den mykner? Har termin om 5 uker Hilsen fra førstegangsfødende
selma07 og engel Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Huff ikke kjenn selv.. Tenk på alle bakterien du har på fingrene... Man skal ikke forsøke å kjenne selv har jeg hørt! Vet ikke noe om når den mykner.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Men kan det være så farlig å kjenne selv a? Man har jo sex mener jeg... Tissemannen er jo heller ikke steril!!?? Ikke den som deler seng med meg hvertfall :-)
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Du kan jo bare tenke deg selv: Man har flere bakterier under neglene enn man har i rumpa.... Tenk på alle steder du tar på i løpet av dagen,og man får ikke vasket vekk alle bakteriene uten veldig god skrubbing veldig ofte... Livmortappen bestemmer selv når den er moden,la den være i fred.... Kjett å få infeksjon bare fordi man "må" kjenne. Her så kjenner ikke en gang jordmor etter,fordi de har regel om at ingenting skal undersøkes oppi der før det er nødvendig...
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Har ikke kjent jeg altså, men regner jo ikke med at folk kjenner midt i potetskrellinga liksom... :-/
selma07 og engel Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Nei men man har like mange bakterier under neglene som det er på et nyvasket dosete..... Litt ekkelt da....
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 hehe,er vel ikke det som er poenget heller... Men det samles jo opp masse bakterier hele tiden. Derfor jeg har helt angst for folk som biter negler også Sitter på trikken og ser på folk som akkurat har tatt i rekkverk og alt sånn som 300 andre mennesker har tatt på i løpet av dagen,og så biter de negler etterpå... De kan jo like gjerne bare slikke oppetter gelenderet da... *grøss*
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 USJ...hørtes ikke noe særlig ut nei!! Huff, nå kommer jeg til å tenke sånn når jeg sitter på bussen og. FY PETUNIA!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Livmortappen kan bli myk en god stund før fødsel, men den er da ikke åpen. Jeg skal snart settes i gang, og min tapp er veldig bløt å ta på, samt at den er som en lang sprekk liksom. Prøvde ikke å trykke fingeren gjennom (men vet det går, for legen sa jeg hadde 1cm åpning, for 4 uker siden - samt at han sa "nå tar jeg på hodet til babyen"). Livmortappen skal sentrere seg når fødsel nærmer seg. Min var "langt borte" forrige uke, men kryper lenger og lenger nedover. Nå kjenner jeg den på venstre side, men slipper å anstrenge meg for å nå den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå