Gå til innhold

Hjelp, lille snupp har snudd om døgnet i jula !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vårt lille gull på 19 mnd har snudd døgnet totalt denne uka. Vil ikke sove selv om hun er aldri så trett. Det startet egentlig på juleaften-

Hennes 2 søskenbarn på 4 & 7 år var oppe ganske seint og åpnet pakker osv, og da skulle hun ikke sove. Hun sovnet etterhvert sånn i ti tiden, og sov da til ca kl 10 dagen etter. Så ble duppen på formiddagen forskjøvet osv. Nå ligger hun i senga si å leker med bamsene sine, men vil ikke sove. Jeg skal vekke henne kl 0800 i morgen så får vi se om det hjelper.

Flere i samme situasjon, kan det være at hun ikke trenger duppen sin på dagtid lengre ?? Noen tips til hvordan vil skal få tilbake riktig rytme ??

Skrevet

yes- vi er i samme situasjon.

I kveld sovna kameraten 22.30. Han sov til 09.30 i dag. Veldig deilig det, men i morgen er det jo barnehage igjen og vi må jo snu rytmen.

Jeg har ingen gode råd, men jeg regner med at i barnehagen kjører det vanlige rytmen, så han kommer vel ganske godt gjenge

Her er det også litt sånn nesten slutt på dagvhvilen (min er 2 om noen dager) og det gjør det ikke noe lettere med døgnrymten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...