Gå til innhold

Gjør det noe om de ikke drikker melk innimellom ved 8 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers passa lillemor fra i går til i dag, og i dag har hun ikke villet ha melka de har gitt henne. Merksnodig- for hun har alltid tatt det. Var en periode hun nektet flaske, men den perioden er jo over. Har gitt henne flaske ( både jeg og andre) for å opprettholde det i flere mnd...

Men hun spiser jo fast føde og drikker litt vann fra tutekopp, så da gjør det vel ikke noe om hun ikke tar melk innimellom, eller? Hun er 8 mnd.

Skrevet

En dag eller en halv innimellom uten flaska skader ikke. Så lenge hun (i det store og hele) får i seg de næringsstoffer og den væska hun trenger er det nok ikke noe å bekymre seg over:)

Skrevet

Frøkna er har hatt grøt nekt og vil noen ganger ikke ha melk etter grøt eller middag. Blir litt fortvila jeg også,vil hun skal få i seg væske,men vil hun ikke så vil hun ikke. Er nok tenner på gang og vondt å spise.... kanskje d er tenner på gang hos deg også?

Skrevet

Ok- godt å høre ;-)

Ja, tenner har jeg trodd det har vært mange ganger! hehe... Men hun er 8 mnd, og har ennå ikke fått noen tann ;-) Men kanskje nå....

Takk for svar, dere to ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...