Gå til innhold

au au..hodepine..noen med gode råd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei, og har vært unormalt mye plaget med hodepine de siste ukene. Utrolig slitsomt. Jeg har veldig sjelden hodepine ellers, så jeg antar at dette har noe med graviditeten å gjøre. Paracet er det ingen vits i å ta, og jeg drikker vann som en helt, men hodepinen sitter der fremdeles. Noen med lignende erfaringer?? Kan det kanskje ha noe med matinntaket å gjøre?? Har jo blitt ganske mye ekstra søtsaker nå i jula..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!Æ va å ekstremt plaga me hodepine helt frem tell uke 20 ca...Men ætter det gikk det over...det eneste æ gjor va å sjekke at blodtrykket va iorden...Snakka me jordmora om det, å ho sa at det va helt normalt hos enkelte...Har heller aldri hodepine ellers, så va en ny opplevelse for mæ..men det går som sagt over...iallefall gjor det det hos mæ :-)

Skrevet

Hos meg hjelper det av og til med cola! Selvfølgelig ikke det mest ideelle å drikke, men tar heller et par glass og blir bra enn å gå hele dagen med hodepine...

Ellers kan det sikkert ha noe med sukker å gjøre, evt stress med mye hit og dit i jula? :)

Skrevet

Jeg er og plaget med det samme, håper det går over ettersom vi skal ut og jobbe etter ferien nå. Jeg leste at det er hormonet progestron som forårsaker hodepinen....altså er det graviditeten, det sto at det å gå en tur og drikke masse vann skulle hjelpe. Det har ikke hjulpet meg nevneverdig. Tror nok jeg må ta det opp med legen da jeg skal på 2gangskontroll 3 jan....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...