Gå til innhold

Treff? når hvor??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Ser det er de meget høygravide som har vært aktive på BIMtreff her på Hamar den siste tiden, men det må da være mulig å slenge seg på selv om jeg har termin i mai/juni.

Jeg er gravid for første gang og gleder meg STORT. Innflytter til Hamarregionen for 2-3 år siden og kjenner veldig få her. Det hadde vært veldig koselig å bli kjent med noen :)

Jeg blir med, men da helst på kveldstid (og har vel ingen favorittsteder å peke ut heller).

Blir med på det som er moro!

Ja, den tanken slo med også. Jeg vil veldig gjerne være med på BIMtreff, men det virker som om alle er høygravide (jeg har termin i mai/juni..tvillinger). Kjenner heller ikke så mange i Hamar lengre, særlig ingen gravide!

Så hvis det blir noe av neste treff, er jeg kanskje plutselig med!

Hei!

Det hadde vært koselig om man kunne ha blitt kjent med flere i Hamar og omegn som er i samme situasjon. Jeg kommer fra Hamar men har ikke bodd her på 10 år men har nå kommet tilbake. Kjenner ikke så mange som bor her da det er mange som har flyttet ut så det hadde vært koselig å ha blitt kjent med flere. Jeg er gravid for første gang og fikk i dag vite at jeg er i 11 uke, var på ultralyd:o) En helt spesiell opplevelse må jeg si. Så da får jeg vel termin i slutten av Juli antar jeg.

Hva med å legge et treff på en søndag eller noe???? Ellers passer det for min del på kveldstid i uka.

Hanne

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...