Gå til innhold

dere som har prøvd skrikekuren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff så mange useriøse eller snarere sagt overseriøse innlegg du får her.

Barn er forskjellige. Ikke vær så bedrevitende bare fordi dere har barn som sovner uten pupp eller ikke trenger nattamming,

Jeg tenker at barnet ditt kanskje har allergi eller reagerer på noe? Syns det hørtes mye og slitsomt ut med så mange nattamminger. Har du prøvd å ikke drikke melkeprodukter selv? Melk er ofte kilden til allergi og urolige barn.

Masse lykke til! Ikke bry deg om alle masete innlegg her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye drittuner her. Melder meg ut! Løkke te med skrike ungan!

Skrevet

LA NÅ UNGEN FÅ MAT HVIS DEN HAR BEHOV FOR DET OM NATTA DA. ER VEL IKKE VÆRRE ENN DET?

Skrevet

Hvorfor er alle anonyme? Merkelig.

Det er kjempeslitsomt å amme masse om natta. det syns iallefall jeg. men selvfølgelig gir jeg pupp allikevel, men det er snakk om 2-3 ganger, ikke 9 som HI snakker om.

Ha litt medfølelse for hverandre da jenter.

Skrevet

Førr en tone det var her da!!!!!!!!!!! Helt unødvendig å skape kvalme!!

Skjønner veldig godt "problemet ditt".....var nesten uten søvn i 7 mnd her på grunn av hyppige oppvåkninger på natten fra snuppa og kun puppen som hjalp! Var helt zoombi.......

Man vet ikke hvor viktig søvnen er før man mister den, så alle dere som har babyer som sover hele natten(inkl. de som våkner hver 3-4 time for pupp), og som overhodet ikke kan skjønne hvordan noen kan tenkte tanken på å la barnet sutre/skrike litt..............la de spydige kommentarene ligge!! Alle vil det beste for sine små........

Vi gjennomførte en trøstekur(som jeg velger å kalle det) da hun var 7 mnd.....første natten sutret hun i 30 min første gang hun våknet...resten av natten sov hun. Natten etter våknet hun etter å ha sovet 4 t istrekk(hadde aldri skjedd før)-sovnet igjen ette å ha fått smokken. Nå våkner hun 2-3 ganger hver natt,men hun er fornøyd med smokken sin. Alle i hjemmet fungerer nå mye bedre, og jeg vet ikke om huset hadde stått her enda hvis vi ikke hadde gjennomført denne "trøstekuren" ! Så, for noen fungerer dette....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Klart det er slitsomt å amme. Men sånn er det når man har barn som har behov for mye mat. Men ikke amm for enhver pris!

Skrevet

Pass dæ litt du!!!!! Har du ikke noe seriøst å komme med, så kan du droppe innlegget!

Skrevet

Så utrolig slitsomt å amme så mye om kvelden og nattaen. Skjønner godt at dere vurderer skrikekuren - det gjorde vi også en stund... I og med at pappaen var/er på rommet og gir trøst/kos og er der for henne så ligger hun jo ikke alene og gråter men..

Jeg syns det er helt forferdelig å høre på snuppa vår når hun ikke vil sove og gråter hysterisk i påvente om at noen skal komme og ta henne opp. Og det gjør vi... en veldig kortsiktig plan egentlig, men funker her og nå. Vi forsøker å gi henne den nærheten hun trenger, selv om hun kanskje tvinner oss rundt lillefingeren sin....

Etter at jeg oppdaget bæring og bæredingser har dette blitt mye lettere. Når snuppa ikke vil sove om kvelden, og er mett og har tørr bleie putter vi henne i sjalet eller mei tei'en. Da kan vi se på tv eller surfe på nett og hun får kose til hun sovner. Dette er vår løsning:) (Hun er 10 mnd og sovner som regel ved puppen OG sover som regel hele natten). Når hun ikke vil sove om kvelden eller våkner om natten VET jeg at hun ikke er sulten fordi hun får mer enn nok mat på dagen, og derfor er det liten vits å amme annet enn for kosen sin del..

Overhode ingen kritikk av deres evt. valg om skrikekur, men bare en alternativ løsning.

Vil du vite mer om bæring kan du jo ta turen innom tettinntil.com - der er mange gode råd å få, både om bæring og andre ting, med masse hyggelige mennesker :)

Skrevet

Sliter du med ungen din?? Hehehehehe

Skrevet

Gå og legg deg du........

Skrevet

Ikke lenge til det blir natta her. Så mye sneversynte førstegangs mødre har jeg ikke sett på engang.

Skrevet

Skjønner ikke helt meningen med å slenge så mye dritt til hverandre....!

De som spør om hjelp her inne fortjener å få seriøse og velmenende svar....., hvis man ikke kan gi det ,kan man la være å uttale seg...

Skrevet

Hei!

Eg kan egentli ikkje uttale meg så mye om dette, for dette er mitt første barn og ho er snart 4 mnd. Men ho hadde en periode, har det litt enda der ho bare skrike når ho blir lagt i senga (får kun mme da). Vi har da gått inn t ho med 5 minutters mellomrom, og da har vi strøket henne på pannen, noen ganger sunget, eller bare snakket rolig til hun. I dag måtte eg gjøre dette 4-5 ganger før hun sovnet. Og hun la seg mett og god, så det var ikke det hun skrek etter.

Det funket i dag, men noen netter har vi holdt på i nesten halvannen time før ho har sovnet...

Lykke til, og så håper eg det ordner seg for dere :o)

Skrevet

Da eldste var 6 mnd. begynte vi med å la han gråte seg i søvn. Det varte ca to kvelder og vi gikk inn hver 5 min ga smokk og strøk over skinnet.

Denne metoden fikk vi beskjed om fra hs og kommer til å bruke den denne gang også om vi trenger den.

Skrevet

her var det jammen meg masse merkelig svar da...

kan jo si hvordan det gikk i går... 40 min med grining... så sovnet hun... hun sov i 4 timer!ja faktisk 4 timer... har omtrent aldri skjedd før... da våknet hun og smilte til meg...jeg gav henne pupp, deretter fikk hun ligge i sengen vår..hun rullet seg rundt og var kjempe blid...(pleier allitd å skrike masse)etter 30-40 min sovnet hun helt av seg selv igjen... fikk pupp to ganger til i løpet av natten...så våknet vi begge helt uthvilt og i godt humør kl 7.30 i dag... så dette var helt supert...;)

HI

Skrevet

Her tar snuppa smokken om hun ikke er sulten. Noen netter sover hun helt over, andre ganger våkner hun. Det er ikke noen regel om at barn som er 6 mnd slutter å våkne om natta for mat. Det viktigste er at nattmåltidet ikke får preg av kos.

Men jeg må innrømme at jeg håper hun snart sover helt over av seg ettersom jeg skal ut i redusert stilling fra hun er 6,5 mnd.

Skrevet

skjønner ikke hvorfor jeg signert anonymt i går egentlig...

og dere som er så grådig i mot det..at babyen har det så vondt osv... mener dere virkelig at når barnet er 1år, 3 år osv og har veldig lyst på noe på butikken...og ikke får det..når det da begynner å HYLE...skal man da gå rundt å bysse og trøste barnet? la det får viljen sin fordi det må være noe galt fordi det skriker?

Hadde dere kjent meg så hadde dere visst at eg er den største hønemoren som finnes...jeg har alltid løftet henne opp med engang hun har laget en liten lyd..og eg ser jo det no at det ikke har vært lurt...men det har føltes riktig for meg....

Skrevet

hun nekter å ta smokk..og flaske..den bare tygger hun på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...