Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #26 Skrevet 2. januar 2007 hooo. da kan det jo hende du er gravid da..når skal du teste??
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 2. januar 2007 #27 Skrevet 2. januar 2007 Jeg burde egentlig ikke henge ut så mye her, for jeg prøver å holde meg i skinnet og ikke innbille meg symptomer... Men jeg har ømme pupper+såre brystvorter. Merkelig nok er høyre pupp mer øm, mens venstre brystvorte er sårer...??? Merker også litt mensmurring av og til, svakt, men det pleier jeg ikke få før jeg har fått tr. Men, håper ikke så veldig, for deter så kjedelig når tr kommer. Har ikm 5., så da får jeg se om tr dukker opp..
elhingsto Skrevet 2. januar 2007 #28 Skrevet 2. januar 2007 tenker jeg prøver 3 dager før mens den er ventet ca 6-7 så tors fredag tenker jeg jeg har en hel haug med strimmler her + 3 digitale tester så dette blir spennede!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 2. januar 2007 #29 Skrevet 2. januar 2007 samme her, ikm 6-7, men tester noen dager før siden jeg alikevel har 3 tester klar:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå