Ladybug~N&E Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Du spådde meg gravid nå og det stemte!! Lurer på om du kan se kjønn også?? Og ev. hvor mange jeg får til sammen. Dessuten har jeg en følelse om at jeg går med 2 i magen..... ser du noe på det? Jeg testet positivt 4 el 5 dager før ikm og det ganske klart også! Også er det denne magefølelsen som jeg ikke blir kvitt da.... Blir gla vis du svarer;) Godt nyttår foresten! Stor klem
nattinatt Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Hallo Du så kjekt det var!! Gratulerer så masse, og godt nyttår til deg og. Er det tvillinger i familien din gjerne?? For det kan sjå ut som det er to,vist det ikkje er dine tanker som kjem inn her.Men det var to eg fekk opp,ei jente,og ein gut.Masse lykke til.Klem til deg
Ladybug~N&E Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 Min farfar var tvilling og jeg har tvillingkusiner!!!! Å guuuud!!! Jeg er så spent!! Kan jo seff være mine tanker men jeg har ingen ønske om tvillinger i 1. "kullet". Jeg har bare en sinnsyk magefølelse. Men blir jo gla bare jeg får barn da!! Uansett om det er 1 2 eller 3!!!! Tusen takk for tida di!!!! klem
Ladybug~N&E Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2007 bare dytter litt jeg og håper du ser på denne i morra;)
Ladybug~N&E Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2007 bare et spm til........ Kan du se om det går bra denne gangen? Har to aborter bak meg........
nattinatt Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Hallo Ja det ser absolutt ut som at det vil gå heilt fint,den lille/ de små vil bli født velskapte.Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå