Gå til innhold

April: Skal kjøpe meg tørketrommel....MEN....

Anbefalte innlegg

HVILKEN?????

Har du en du er godt fornøyd med? Hva koster den?

Må bare få fortgang i tørkingen av klær..tar jo 5 dager å få tørka de jo!! Og nå når vi snart blir en til i hus, så hadde det vært greit om håndklær, sengetøy, undertøy hadde tørka i en fei... Ser de har flere på salg nå, alt fra 2000 til 6000... Ser for meg å bruke 3-4000... MEN... som sagt, HVILKEN???

Fortsetter under...

vi har en fra whirlpool som jeg er veldig fornøyd med - men husker jeg modellen? den kosta rundt 3-4000 i november/desember i forfjor. vi har samme type i vaskemaskin så det var vel hovedgrunnen for at vi valgte den. bruker ca 2 timer på stappfull maskin for å bli helt tørr. kanskje noe mindre, men jeg sjekker det jo aldri selv, bare lar den stå til den stopper av seg selv :o)

Det første du må tenke på er om du skal ha kondens tørketrommel eller ikke.

Hvis du har utlufting (ventil)til å ha slangen ut, så trenger du ikke kondenstørketrommel.

Utenom det har jeg ikke stor peiling pm dette området :-)

Ja, gå for kondenstrommel, for da blir det så godt og varmt på badet :-) Det er deilig, og spesielt nå som det kommer en ny mini, for de vil jo helst ha 30 grader på badet hvis de hadde fått velge selv tenker jeg :-P

Utenom det har jeg ikke så masse råd å komme med. Tror vi gikk for den nest billigste kondenstrommelen vi fant, og vi er fornøyde vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...