Gjest Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 I dag har eg hatt slike utruleg rare stikkingar i brystvortene, det kjennes ut som dei strammar seg heilt utan grunn (er ikkje borti dei, det skjer gjerne når eg les eller strikkar eller noko). Andre som har merka dette? AAi no skjedde det igjen.. Utruleg merkeleg...
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Se på brystvortene dine når det skjer. Blir de hvite? I så fall er det sannsynligvis vasospasmer/Raynauds fenomen. Jeg har bilde av et mildt tilfelle liggende på mitt album, og på ammehjelpens nettisder står det mer om det: http://ammehjelpen.no/nyheter_more.asp?NewsID=278#raynaulds Hilsen fjummsi med dritvonde pupper flere ganger om dagen ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 dette som det står om på nettet fikk jeg første gang jeg var gravid,gikk med tykke lester inni bhen . hviste ikke om dette fenomenet første gang jeg hører om det faktisk men det var som de fortalte om mine bryst. jm mente jeg hadde hatt betenelse under graviditet så derfor hadde jeg ikke noe melk til snuppa,alle melkegangene var ute av drift.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Takk for svar fjummsi! Skal sjekke om dei blir kvite neste gong det skjer. Har ikkje merka noko i dag. Synes brystvortene berre ser litt "tørre" ut liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå