Gå til innhold

er det mulig å ta vannet selv?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det skal kun gjøres av fagfolk!!!

Skrevet

Håpa dette var ment som spøk?????????!!!!!!!!!

Eller ha du tenkt å prøve????

Hjelpes.

Skrevet

Kan du ikke bare stikke en strikkepinne opp der, så kanskje du skader barnet ditt å i samme slengen..!

Dette må være tull asså..!

Skrevet

Sikkert mulig. Hvis du ønsker komplikasjoner og skumle infeksjoner mens du venter på at kroppen din er klar og vannet går av seg selv.

Du tuller, ikke sant?

Skrevet

herregud som dere hisser dere opp da jenter:P HI spør jo bare om det er mulig ,ikke at hu har TENKT og gjøre det.. vet at legen tar vannet for og få igang fødsel men hakke peiling på hvordan di gjør det..

og hvis du eventuelt vurderer og ta vannet på deg selv,syntes jeg virkelig ikke du burde fikle med sånne ting,det overlater man til folk som vet hva di skal gjøre for og ikke skade deg og baby..altså en lege på fødeavdelingen.

Skrevet

Syns dere som blir sinte og skriker her overdriver litt i meste laget...

Hun spurte bare om det gikk ann... hun sa da ikke at hun hadde tenkt å gjøre det. Barnimagen.com er da en side hvor man kan få spørre om alt man lurer på, selv om en skal prøve ut alt en spør om.

Men helt seriøst så må det være lov for henne å SPØRRE, slik at vi da kan få forklare at joda det går ann, men at det absolutt IKKE bør gjøres!

Personlig til deg som spurte:

-vel, jo teknisk sett går vel alt ann! Men dette betyr IKKE at en bør gjøre det...

-vannet skal kun tas av fagfolk, ellers er det veldig stor sannsynlighet at du ender opp med å skade barnet ditt. På samme måte som en ser på film at unge piker stikker en strikkepinne oppi der for å ta abort selv, det GÅR, men en bør ikke gjøre det.

Fordi det vil skade både deg og barnet ditt.

Jeg skjønner at du sikkert er veeeldig lei den store magen og alle mulige slags plager, og at det var kanskje mest derfor du spurte...

Men da får jeg bare trøste med å si at det sannsynligvis ikke er så altfor lenge igjen ;)

Og det andre du lurte på, det om det var noe som virket effektivt på å sette fødsel i gang.

Vel joda.. det finnes mange kjerringråd ang dette... men det ER og FORBLIR kjerringråd... babyen kommer når den vil, og slik er det bare dessverre...

Så du må nok bare prøve så godt du kan å holde ut ;)

HVIS ting skulle være så HEEELT forferdelige så GÅR det at du spør en jordmor på sykehuset om å sette i gang fødselen. (Det fikk jeg tilbud om da det var 1 uke igjen til termin, men jeg sa at jeg heller ville vente å se til termin)

Og gjett hva... jeg lever enda! :-) Med stor mage og maaange plager, men har vertfall da kommet meg frem til termindatoen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...