Bussi Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Lillegutt har i det siste nektet å sovne med mindre vi har vugget han i vognbaggen, men vi ser jo at han kommer til å vokse ut av baggen om ikke så altfor lenge, så vi har lurt litt på hvordan dette skal gå. Vi tenkte egentlig å begynne i morgen med å legge han uten vugging, og heller gjennomføre en slags skrikemetode light hvis det trengs. I dag prøvde vi å gi han litt grøt på kveldstid (har gitt på morgenene i noen dager) for å se om han kan sove bedre. Prøvde også å skru av alt lyset på soverommet når jeg gav han kveldspuppen, isteden for å ha på nattlys slik vi har gjort før. Plutselig så sovnet han mens han spiste, og det var ikke noe problem å legge han over i baggen uten å gynge han i søvn etterpå, og nå har han sovet som en stein i over to timer. Er så glad nå, kanskje det går seg til av seg selv! Kan jo selvfølgelig hende at det bare var flaks i kveld, men håper likevel at det går den riktige veien. Ble sikkert litt rotete forklart dette, er bare så glad nå at jeg måtte fortelle! =)
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Antageligvis er det noe som går akkurat nå. Min leggetidstyrann sovnet med en gang han traff madrassen i dag og vanligvis trøster jeg i nesten en time før det er natta..Jaja, vi får nyte det mens vi kan:)
Bussi Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 Hehe, kanskje det nye året har fått fram det beste i de små nurkene ;-) Håper bare det varer en stund ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Haha! Snakk om gledesdreper! :-D Vi benyttet et Anna Wahlgren-råd når det gjaldt soving: vi gav henne en liten pute, og etter det har hun sovnet så greit! Men hun er over seks mnd da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå