Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 svare ja:) Kjørte hjem søsteren min i natt og da jeg kom hjem hadde kjæresten min tent lys overalt i stua... og i et hjerte formet av telys lå en rose med en ring i Ble heeelt satt ut av alt det nydelige han sa, men svarte det berømmelige JA. Så nå blir det bryllup i mai -08! Lykkelige meg!
Nanna:-D Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Gratulerer så mye!!! En opplevelse som er helt fantastisk!!! Masse lykke til med planlegginga og bryllupet!!!!
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Åh! Gratulerer så mykje!! Det å gifte seg er heilt fantastisk vakkert og fint.
Linchen Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Åååååååå, gratulerer! Blir helt på gråten, jeg...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Gratulerer så mye:) Dette hørtes jo så superromantisk ut da:) Kos deg med forberedelsene:)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Gratuerer!!!! For en romantisk mann du har:))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå