Gjest Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Da sitter man her og skal søke om barnehageplass.Med en gang har jeg selvfølgelig masse praktiske ting å tenke på for at tiden skal strekke til i hverdagen når tiden er inne. I den forbindelse lurer jeg på om dere vet om det finnes barnehage med tilbud om kjøring til og fra, og som også kanskje har utvidet åpningstid.Ikke alltid like lett når man skal jobbe skift...
MissLine&Prinsessa+spire Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 hvet jo ikke hva som finnes der du bor. men her er det ikke sånn. ikke komunal barnehgae ihvertfall. Vestfold/Larvik
-carina- Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Hvor i landet bor du, da? Om du bor i Oslo mener jeg å ha hørt at det finnes kveldsåpen barnehage på Majorstua. Men problemet er vel at du "må" søke barnehage i bydelen din. Om du søker annet sted enn i din egen bydel, så havner du bak alle som bor i bydelen...
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Vi har barnehage med utvidet åpningstid. Dvs. til kl 2030. Noen private barnehager åpner tidligere på morgenen enn kommunale barnehager. Og private barnehager har fått samme pristak som kommunale. Jeg ville ringt barnehagekontoret i kommunen der du bor og spurt dem om hva slags muligheter du har der du bor. Og hvis du er alene med barn så blir du prioritert. Dersom dere er to som jobber skift så går det an å legge ved skriv om dette sammen med søknaden i håp om at de har mulighet til å ta hensyn til dette ved tildeling av plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå