Gå til innhold

Noen som vet hvor man kjøper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

gardiner til babyrommet...helt enkle hvite med litt sommerfugler på eller no? Umulig å finne gitt :(

Skrevet

Høres litt sommer-aktig ut. Kanskje det kommer når de blir kvitt vinter-varene på salget nå! :o)

Skrevet

Ja kanskje...er det ikke noe som har dette, som vil fortelle hvor de kjøpte de hen? Var det om sommeren kanskje? Ååå..klarer ikke vente lenge til med å få ferdig rommet :)

Skrevet

Jeg fant noen slike på IKEA (barneavd), de er veldig fine, sommerlige og "gjennomsiktige";-)

Skrevet

De har noen fine på ikea!!

Litt gjennomsiktige men jeg synes de er kjempe søte!

Kroppen på sommerf. er sydd i gardina mens vingene er løse (sitter bare fast i sommef.kroppen!) ikke er de dyre heller!

hmmm

dette ble litt teit skrevet... håper at du skjønner hva jeg mener ;O)

Skrevet

er det de med tre røde blomster på? De har jeg sett, men de passer ikke helt inn med fargene på vesla sitt rom

HI

Skrevet

Å, de hørtes fine ut. har ikke sett de på IKEA jeg, finner ikke på nettsidene heller. Har du linken?

HI

Skrevet

Har ingen link. Men de skal ligge i barneavdelingen.

De er kjempe søte!

Jeg kjøpte de og sydde sengehimmel til lilleplupp med!

NYDELIG!!! ;O)

Skrevet

hmmm...lenge siden du kjøpte?

Skrevet

Ja....

Kjøpte de i april. Men da hadde jeg sett på dem i noen år tror jeg ;O)

MEN jeg har ett fint tips til!!!! ;O)

Selv har lilleplupp bare hvite enkle gardiner på rommet sitt. På dem har jeg festet nydelige sommerfugler fra KID! Du får kjøpt dem i to pk. i flere farger. Ser ofte dem i kids reklameblad. Det er en ståltråd på baksiden som jeg bare trer gjennom gardina! Veldig fint det også da!

Skrevet

Å, takk for tips. Ser på ikea sine nettsider...og de har de ikke nå. Så da går turen til kid :)

Skrevet

Håper at de har dem inne på kid da! er ikke lenge siden jeg så dem på kid tønsberg

Skrevet

Finnes mye fint stoff på Jysk også... Vet ikke om de har det du leter etter, men jeg fant mye fint der når jeg letet etter noe t snuppa mi

Skrevet

SIA har også noen fine hvite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...