Gå til innhold

Har dere hatt hjemmebesøk av helsesøster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

11 dager siden jeg fødte. når pleier de å komme? tar de kontakt først?

beklager skrivefeil. lillemor på puppen;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må selv kontakte helsestasjonen når du kommer hjem fra sykehuset, fikk du ikke beskjed om det før du dro hjem ?

Jeg ringte den dagen jeg kom hjem (tirsdag) og helsesøster kom hjem til oss mandagen etter.

Noen helsestasjoner har ikke kapasitet til å komme på hjemmebesøk, da må du komme dit - det får du beskjed om når du ringer.

Skrevet

Hm, så rart? Jeg fikk høre at de tok kontakt.... Oi, da må jeg nesten ringe i morra jeg da! Takk for svar:)

Skrevet

her ringte helsesøster meg og avtalte tid for hjemmebesøk...

tror det er litt forskjellig praksis fra sted til sted..

klem

Skrevet

Tror det tar en stund før helsestasjonen får beskjed om at du har født, derfor lurt å selv ta kontakt.

Skrevet

Ok, da er det antageligvis samme praksis her som hos deg, Ulvepus, vil jeg tro:)

Skrevet

ringte 2 daga etter fødselen tell mæ, men æ dro tell helsestasjon...Ville ikkje ha ho hjem...:) hehe

Skrevet

De skal ta kontakt med deg. Men noen steder er de kanskje litt trege,så kanskje greit å ringe så de ikke glemmer deg bort:)

Jeg har blitt ringt av helsestasjonen dagen etter at jeg har kommet hjem fra sykehuset. Begge gangene.

Skrevet

Vi fikk hjemmebesøk ca en uke etter hjemkomst. De ringte først ja :) (men hun vi fikk besøk av far IKKE hyggelig, så har bytta)

Skrevet

vi var på besøk på helsestasjonen når hun var ei uke gammel, og i romjulen ringte helsesøster igjen og lurte på om vi ville komme får å kontrollere vekten hennes.

Skrevet

i rengt frahælsestasjonen i romjula... men takka nei tel hjemmebesøk.. førr det bei så nært opp tel den første kontrollen...

Skrevet

Niks!

Hun ringte, men jeg takka nei...hehe...orka ikke besøk ;-)

Skrevet

Helsestasjonen ringte dagen etter vi kom hjem fra føden! Det var i overkant kjapt, syntes jeg... var ikke akkurat i form til noe besøk på den tiden....

Skrevet

Helsesøster ringte noen dager etter at vi kom hjem... vi hadde ønsket tidlig hjemmebesøk når de spurte om når vi ønsket besøk av helesøster på sykehuset, fordi vi hadde så startproblemer med amming... Var veldig greit med besøk synes jeg.

Skrevet

de har vært heime hos oss og eg syns va veldig greit.. de ringte ca 1 uke etter fødsel og gratulerte og kom på besøk da hu va 10 dager.. vet ikke om d er forskjellig fra plass te plass...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...