Gjest Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Tenkte jeg ville bytte det digitale "vanlige" termometert med et slikt ett!! Er det noen som har erfaring med dett, eller har et merke jeg bør kjøpe??
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Spurte om dette på sykehuset etter at jeg hadde født og der sa de at det var så unøyaktig at man ikke burde bruke de på babyer. Det var visst bare rumpetermometer som var nøyaktig nok..
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Hvorfor bytte? Stoler ikke help på de øretermometerne jeg. Og ringer de legen vil de ha relktalt målt. Vet av erfaring fra jeg jobba på barneavdeling...
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Syntes det er greit å bruke det "vanlige" når de er små. Har ei jente på 4 mnd og det fungerer greit. Men 3 åringen min er ikke like samarbeidsvillig, hadde da vært greit med et øre termometer, som tok tempen kjapt slik at man nesten kan ta det mens de sover. Trodde øre termometerne hadde blitt bedre, men hvis ikke beholder jeg det gamle er ikke noe særlig hvis de viser mange grader feil. Når jeg lå på barsel tok de feberen i munnen, kanskje de er bedre?
Loppa- nr2 i magen Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Vi har bruk øretermometer og er kjempe fornøyd. Hvis lillepluppen har hatt veldig høy feber (39-40++) har jeg ofte sjekket med vanlig termometer også for sikkerhets skyld... har ikke fått mer enn 0.3 i forskjell tror jeg... Har vært veldig greit å bruke på natten for å følge med på at feberen går ned. lilleplupp sover godt selv om jeg tar tempen.
Katta&Eira Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 De målte tempen til både meg og min lille nyfødte i øret på barsel her, så jeg tror ikke de kan være så veldig unøyaktige.
Loppa- nr2 i magen Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Tror nok at de første var veldig dårlige... Men de skal være bra nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå