cathrine&emma Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 jeg har ei jente på 11 mnd som nekter å legge seg... hadde en god rutine på ho der ho la seg mellom halv 7 og 7 , men så plutselig nektet ho å legge seg, hyler i det sekundet jeg forlater senga, å siden jeg er alene med ho så har jeg vært litt dum snill og enten tatt ho opp eller vugget ho i bil sete til ho sovner..siden jeg blit så sinnsykt utslitt av å høre på ho.. men for 3 dager siden begynte jeg å være streng med ho igjen at etter grøt og melk så er det rett i seng og natta, men i det sekundet jeg forlater senga begynner ho å grine og reiser seg opp i senga, jeg går ut lar ho grine litt oxo går inn legge ho ned prøver å roe ho med å styke på ryggen eller i håret, men d hjelper ikke.. å sånn kan det holde på i en halv time til en time... å sover ikke så mye på dagen heller.. så håper noen kan gi meg noe råd?
Bromelia Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 ring på helsestasjon og snakk med helsesøster. De har sikkert et godt råd til deg! LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå