Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Jeg lurer på hvor mye klær dere har på de små som ligger i vognen og sover mens dere shopper???? Har jo ganske mye klær på i utgangspunktet- gjerne ull undertøy, så sparkebukse over det og i tillegg en "kjøredress". så ligger han oppi en lammeskinnspose. Når jeg er på senteret pleier jeg bare å opne lammeskinnsposen og ta opp glidelåsen på kjøredressen. Er det formye klær å ha på han når vi er inne i butikkene???????Det er jo ganske varmt på disse sentrene.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Jeg bruker å ta av h*n ytterklærne inne på senteret...
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 ja jeg pleier å ta av han ytterklæra og tar han ut fra vinterposen
firemerkersmør Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Er jo nesten stuetemperatur der. Han ligger i strømpebukse/body og bukse/jakke og lue nede i dumposen hvis jeg går. Da tar jeg opp posen. Er vi i bil har han dundressen i stendfor posen, og den kan jeg også åpne mye. Jeg bruker ikke ulle innerst. Tar heller et teppe over.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Til spørsmålet ditt hovedinnlegger, så mener jeg at det er alt for mye klær!! Du vetr jo hvor varm di er selv. Ullundertøyet og sparkebuksen holder i massevis!!! Ofte må jeg kle av jenta mi alt, så hun bare sitter i bodyen, for hun blir så varm. Hun er 8 mnd da...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Mina ligger i en voksipose. Den er veldig varm, så hun har kun inneklær på seg. Dvs body lang arm, strømpebukse, sokker, bukse og genser/strikkejakke..
Arb.ledig husmor Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Vi kjører alltid t senteret da (bor 20 minutter vekke m bil), og da har vi på henne bomullsstrømpebukse, bomullsbody m en tynn genser/jakke over og så en tynn dress over... Og så har vi kun dyne og vognteppe over... Tar av hun lue, og åpner dressen når vi er på senteret... tar gjerne av dynen halvveis også... Men vi kjører som sagt til senteret med bil... hadde eg måtte gått, hadde eg nok hatt ho oppi lammeskinnspose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå