Katta&Eira Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Min datter på nesten ni mnd har begynt å bli skikkelig stri å legge, før var hun bare litt vanskelig. Hun har skikkelige problemer med å finne roen, og hun svaier ryggen og lager "presselyder", som om hun knyter magen og trøkker så hardt hun kan. "Nnnngh!" Ja, hun høres nesten ut som en fødende kvinne. Hun gjør dette mest i forb. med legging, men også noen ganger i løpet av dagen. Jeg vet ikke om hun har vondt eller bare har noe "ekkelt" i magen(eller andre steder), hun gråter ikke, virker bare irritert. Av og til lurer jeg på om det bare er frustrasjon over at hun ikke klarer å finne roen, men igjen: hva er det som forårsaker det? Noen som vet hva det kan være?
Katta&Eira Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. januar 2007 Må også legge til at hun spiser lite, det har hun alltid gjort. Men hun er ikke for tynn, hun ligger midt på kurven sin. Jeg har prøvd å gi henne fast føde fra hun var fem mnd, men det var først for ca en mnd siden at hun virkelig begynte å spise mer enn to teskjeer grøt. Hun har aldri spist opp et måltid, spiser under et halvt middagsglass til middag og skjønner ikke greia med å drikke vann eller noe annet enn melk direkte fra puppen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2007 #3 Skrevet 5. januar 2007 Hei. Jeg veit ikke hva som er feilmed din datter, men det kan väre en form for "tiks". Siden hun ikke gråter eller verker direkte plaga av det. Min sönn har siden i sommer laga hikke-lyder når han konsentrerer seg som når han ser på tv, tegner og i andre situasjoner. Ha det under oppsikt en stund og hvis det ikke blir bedre på ett pr uker så snakk med en lege om det. Lykke til og håper at alt blir bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå