Gå til innhold

bør jeg gå til legen? begynte å blø i går...


Smil <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Synes du skal ta kontakt med legen din å få det sjekket jeg. Det ville jeg ha gjort. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, bringebaeret, det var leit aa hoere. Jeg mistet ogsaa for noen maaneder siden--tidlig i uke 6, saa det var ogsaa tidlig. Det er visstnok mange som bloer litt tidlig i svangerskapet, og for en del gaar det greit. Men siden du bloer mye og det kom en klump er det nok lurt at du gaar til legen og ber om aa faa maalt hcg saa snart som mulig. Hvis du bare er 4+2 er det kanskje for tidlig for ultralyd, men de kan maale hormonene i blodet ditt for aa se om de stiger eller synker. Bestill en time saa snart som mulig, og proev aa slapp av saa godt du kan foer det. Tenker paa deg, og husker hvor vondt det var aa vaere i samme situasjon. Men husk ogsaa at alt haap ikke er ute foer du har faatt det bekreftet--hvis du fortsatt har symptomer er det et godt tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra info her på barnimagen:

 

Det kan også være en liten blødning fordi det egentlig var flere egg som ble befruktet, men at de andre forsvinner. Halvparten av alle tvillingbefruktninger ender som en liten blødning i løpet av de første 12 ukene. Det går helt fint med det fosteret som er igjen, så fortvil ikke. Det kan være en forklaring på en tidlig blødning, men behøver ikke å være det. Ofte vet man ikke hva grunnen var.

 

Sier meg enig med de andre innleggene her. Ta kontakt med lege for en undersøkelse, det trenger ikke være som fryktet. Krysser fingrene for deg!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vet akkurat hvor fortvilende det er å begynne å blø. Jeg synes du skal få time hos legen i morra (si at du blør så kommer du inn samme dag) og be om å få UL/evt bli henvist til et sykehus. HVIS du har mistet kan det være greit å vite at alt er ute også. Men jeg krysser fingrene for at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...