Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Dere som får fødselspenger og ikke har begynt å jobbe igjen enda. Veit dere om man må sende skatte kort til nav? er der man får fødselspengene.. Eller får man automatisk samme trekk som året før? Og hvor skal man evt sende skattekortet? til nav? gamle jobben? Jeg får aldri skattekort automatisk i posten selv om jeg hadde jobba hele året... Noen som veit?
Heira☆ Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Du skal nok levere det til dem som utbetaler deg pengene du får i mnd. Jeg jobber i det offentlige, og det er dem som betaler meg, og så får de ref. disse pengene av trygdekontoret. Så jeg skal levere skattekortet mitt til kommunen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 okey så jeg skal sende skattekortet til nav i den kommunen jeg får penger fra?
Heira☆ Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Ja, for meg høres i hvertfall det logisk ut. Men om du ikke bor langt unna kontoret demmes, så kan du jo ta en tur innom, eller en tlf. for å være helt sikker.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 ja må jo innom å skaffe skattekort også da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå