Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Uff, jeg er så smekk..

Stod å ryddet på kjøkkenet istad så så jeg plutselig at jeg hadde glemt å spise den siste provera-pillen!! (Skulle tatt den på fredag..)

Uansett, det kan ikke ha vært så farlig, for tr kom for fult igår..

MEN: Jeg stod i tlf, og to ting blir gjerne litt mye for meg.. Så dum som jeg er så putter jeg pillen i munnen!!!

Tror dere dette har noe å si?? Skal begynne med Pergo 4 januar.. Håper bare det ikke er noe farlig..

Kan vel ikke være det?? En pille lissom??

Uff..

Beklager at jeg er litt hysterisk, men vi har vel alle våre stunder..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7607613-forbanna-br%C3%B8dhue/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde problemer med noe celleforandringer for noen år siden, og når jeg var på gyn.pol på sykehuset da nevnte jeg også at jeg aldri har mensen omtrent..

Han begynte og "forske" litt på meg og fant ut at jeg ikke hadde eggløsning!! Han sa da at om jeg fikk lyst på barn i fremtiden skulle jeg bare kontakte han!! Så jeg ringte han for noen uker siden, kom på sykehuset onsdag 21 desember, og fikk resept på pergo+provera med en gang!! I og med at han kan forhistorien min slapp vi og være under utredning i et år først!! (Jippi..)

Så om det klaffer nå blir jeg faktisk gravid under min første pp!!!

(Skal nevnes at jeg har hatt sex uten prev i flere år da. men da har jeg lissom ikk "prøvd" så det teller ikke helt.. Hehe..)

Du da? Prøvd lenge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...