Gå til innhold

Er det mulig aa kjenne babyen roere seg i uke 12?

Anbefalte innlegg

Jeg er 11+2 i dag, og har jo lest at det er for tidlig aa kjenne noe. Men i gaar, da jeg laa paa siden rett foer jeg skulle legge meg kjente jeg en bitteliten kribling helt nederst i magen. Det skjedde to ganger--bare litt kribling under bekkenet liksom. Regner jo med at det bare var luft eller noe--eller at jeg innbilte meg det hele (det var veldig svakt), men er det i det hele tatt mulig at det kunne vaert babyen? Hva er det tidligste man kan merke noe? De roerer jo paa seg fra ca uke 10, men den er jo veldig liten ennaa da...

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat likedan, Brummelise. Det kan jo ha vaert noe annent--men det er litt rart. Vi faar foelge ekstra godt med og se om det gjentar seg. Var det som en slags "kribling i magen" for deg ogsaa? For meg skjedde det da jeg laa paa venstre side, saa jeg skal proeve den stillingen igjen noen ganger...

Hei! I mitt første sv.skap kjente jeg liv i ca uke 15-16, og det var visstnok tidlig. I mitt andre kjente jeg det samme i uke 12, og jordmoren mente at det var barnet jeg hadde kjent. Man kjenner gjerne liv litt tidligere når man har vært gravid før og kjenner igjen tegnene. Så det er nok fullt mulig at det er barnet du kjenner allerede, det kjennes litt ut som kribling/bobler i magen. Eller så er det bare luft i magen etter all den gode julematen...he,he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...