little_pony Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 er tre dager på overtid med mens,har aldri vært en dag forsinket...kun ved mitt forje svangerskap...men har testa tre tester med negativt for to uker siden..kan jeg muligens være gravid alikevel?i d siste vært så trøtt heeele tiden,vil tisse ofte,å stoor matlyst....
SuperJessie <3 Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 du kan jo ikke teste for to uker siden, når du skulle hatt mensen nå.. du må jo vente til ETTER du skulle fått mensen for å teste.. kjøp en gravitest! alle butikker er åpne i morgen igjen
little_pony Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2007 vet,men har vært så elendi di siste ukene i kroppen
idapia84 Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 det trenger heller ikke være de samme symptomene denne gangen som forrige gang..var ikke det hos meg:) men jeg foreslår at du tar en test om en liten uke..for da har du nok mere Hcg i kroppen som testen kan slå ut på, om du er gravid:) slo ikke ut til meg før jeg var 3 uker på vei..og det var svakt da også.. så det er veldig individuelt..men vi håper det går bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå