Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 og hun er bare 7 uker... eller nesten 8 da... men hun er kjempe varm på kroppen- målte feber men den sa hun ikke hadde det, men den har litt dårlig batteri og vi kjenner jo hun er varm på hele seg.. sutrer, småsover hele tiden og ikke som hun pleier...og litt snørrete, veldig tett langt bak i nesen. Og bæsjer masse sintrongult og limegrønt og masse luft som kommer ut, gulper mass eog ganske blankt- men hun er en sånn som gulper mye.Men det pleier jo ikke å være blankt.... men bør jeg få tak i et annet termometer eller er dte ikke så farlig før i morgen, noe annet man bør passe på? kanskje ikke så lurt å gi febernedsettende når vi ikke vet hvor masse feber hun har- hun er jo mye varmere enn oss enda vi lufter kroppen hennes... hun får en del morsmelkerstattning ettersom at jeg ikke har så mye melk hvordan er det med væske til dem når de er så små.... på forhånd takk for svar.
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Ring legevakten å hør med dem, bebiser under 3 mnd skal helst ikke ha feber. God bedring til lillegullet =)
mai mammaen til to Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Hvis det virker som hun har vondt noen steder så kan du bare gi henne en paracet..men hvis hun bare er vamt og snørrete så ville jeg ventet litt..ta å ring legevakten. det gjør jeg alltid når datteren min har vært syk... like greit å bli roet ned av dem...
Stina <3 Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Tror ikke jeg hadde ringt legevakten for dette. Når hun sutrer, små sover og ikke er som hun pleier kan du gi henne en paracet. Da blir hun sikkert roligere. Også hadde jeg gått på apoteket og kjøpt en "ballong" for å få ut snørret bak i nesen.
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 ja valgte å vente å se det an... så får jeg gå paracett i natt om det fortsetter.. nå har hun sluknet så jeg lar henne sove nå--- hun har egentlig gulpet over hele pysjen men jeg er litt slem å lar henne sove med den- hvertfall så lenge hun ligger på fanget mitt-...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå