sprellemor Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Tulla vår har vært syk i noen dager, og viste tydelige tegn til bedring i går og er enda bedre i dag. Men da vi skulle legge henne i går kveld, og nå også i kveld, blir hun helt krakilsk. Det eneste som nesten hjelper er å gå og bære henne, men hun skriker til litt da også. I sengen reiser hun seg bare opp og står og hyler. Hun er fortsatt litt snørrete så jeg vil ikke la henne ligge og skrike (i går spydde hun...). Noen som har noen råd? Vi har prøvd nå for litt siden å gi henne en paracet for å se om det var tannevondt som plager henne, men det virker ikke som det er så effektivt. (60 mg stikkpille - hun veier mellom 6 1/2 og 7 kg. 8 mnder i dag)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Stakkars tulla di ;( Hvis det er tenner, så kanskje dentinox vil hjelpe?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 over 6 kg skal hun ha 125 mg paracet..
Pigen. Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Om det er tenner kan kanskje dentinox hjelpe litt på.... Men er det når hun legges ned? kanskje det kan være ørebetennelse? da blir det vel verre når en ligger.... Jeg har (heldigvis) lite erfaring med syke barn, men tenkte jeg kunne nevne dette med ørebet......
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Ørebetennelse?? Prøv å se etter om hun tar seg ofte til øret.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Hva skal man gjøre hvis baby har ørebetennelse da?? Gutten min er også sånn,hyler hver gang jeg legger han. Vil helst sitte hele tiden. Han tar seg til øret og liksom rister på hodet.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Du kan ta ham med til legen, så får du i allefall sjekket om det er ørebetennelse. Det er lettere å akseptere gråten når man vet hva som er årsaken!! De gir ikke så ofte antibiotika for ørebetennelse lenger. Gutten min fikk penicillin, men da hadde han hatt høy feber i 5dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå