Gå til innhold

Slanking, noen som vet?


mammatil3

Anbefalte innlegg

Skal begynne på homopat sørensen diett i morgen og det har fungert før. Men denne gangen har jeg vært i gjennom et nytt svangerskap, magen har blitt hengete. Er over 30 år nå, lurte på om noen vet om magen strammer seg inn, ved hjelp av trening og diett? Eller om det er operasjon som må til for og fjerne overflødig hud. Har 25kg overvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter denne litt jeg..... skal ikke begynne på noen diett, men har også 25 kg. overvekt. Hvor lenge siden er det du fødte da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et år siden. Gikk ned før sommeren, men nå har jeg gått på tabletter, så nå har det bare gått oppover. Begynner på homopat sørensens diett i morgen. Det har gått bra før. Gikk ned og holdt meg der. Men nå har jeg jo gått gravid og huden er mye løsere. Håper på at alt strammer seg opp. Har vært støttemedlem på Elexia siden sommeren. Gleder meg nå, til og starte. Har rensket huset for fristelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

huden kommer nok til aa stramme sesg litt, men det varierer veldig fra person til person. Magetrening og diett hjelper saa klart, men alle har forskjellig hud (noen faar strekkmerker andre ikke, noen har veldig elastisk hud, andre ikke)

Har nok ville proevd mosjon og kosthold foer jeg vurderte noe saa drastisk som operasjoner.. Pilates og slike ting skal og vaere veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...