Gå til innhold

Har du (eller noen du vet) prøvd hypnose?


Stratos med 3 barn

Anbefalte innlegg

Jeg sliter SÅ med søthunger og dårlige matvaner. Vet jo at det må endringer til for å gå ned i vekt, men det er jo så vanskelig :(

Noen som har kjennskap til hypnose/psykoterapi etc? Kan du dele erfaringen med meg og evt tipse meg om bra sted i Oslo/Akerhus? Vet du prisen og så er det knall!

 

Må jo sitte i huet dette her tullet her! Slutta å røyke har jeg klart og greie, men denne sjokoladen.... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du programmet på TVN nå nettopp med Paul McKenna? Han hypnotiserer folk. Var et program om hvordan vi skal bli "slanke"... kommer i neste uke også. Skikkelig gode "leveregler", men jeg er skeptisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg så det og tenkte å følge det litt; ikke så dumt å spise fortrinnsvis når man er sulten og kun til man er mett ihvertfall..... Problemet er alikevell å bli kvitt den sjokolade spisinga! Dessuten vil jeg ikke spise hva som helst bare fordi jeg har lyst på det. Må tenke på guttungen å :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min stefar prøvde hypnose og fikk vekk søtsuge, han var ihverfall veldig førnøyd gikk ned 12kg men dette var på ulefoss da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på hypnoterapi.no så finner du den mest brukte hypnoterapeuten i norge.

 

Hypnose er vitenskapelig bevist.

 

Det opplegget til Paul McKenna fungerer, men man må følge det helhjertet. Trikset er at man etterhvert vil ha det kroppen har godt av, men alle kan spise litt sjokolade eller søtt. Men ingen bør frotse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...