Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Junior har sopp i munnen, og selv om jeg har smurt ham fire ganger daglig i snart tre uker med mikstur, og meg selv etter hver amming med salve, går liksom de hvite flekkene i munnen hans aldri bort.... hvor lang tid tar det egentlig?? Jeg har ikke vondt lenger da... Nå nekter han omtrent å svelge miksturen også, tror han er lei stakkar....
Hoppetussa Skrevet 2. januar 2007 #2 Skrevet 2. januar 2007 Han har vel skjønt hvordan det fungerer, stakkars. Sopp bør behandles i minimum 2 uker, og mange trenger behandling over lengre tid. Ei venninne av meg holdt på i 6 uker(hun fikk beskjed om å komme tilbake til legen etter 4 uker). Er du likevel i tvil, kan du ta deg en tur til legen for å utelukke at det skyldes en bakterieinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #3 Skrevet 2. januar 2007 seks uker er fryktelig lenge ja... hmm... Må vel ringe legen. Synes så synd på ham som må svelge de greiene. Lukter ille.... Men takk for svar!
Blomman Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 er dessverre ikke uvanlig å behandle med mycostain i 4-6 uker.......
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Er det greit å bare smøre på flekkene da? han nekter å svelge mer, og jeg tror nesten miksturen gjør at han gulper/kaster opp....
3 skatter ute:) Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 smurte bare på inne i munnen vi her i huset, det legen sa vi skulle gjøre.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Jeg fikk beskjed om at det skulle svelges også, men han legen som skrev det ut tror jeg ikke var helt i vater... Han sa jeg skulle smøre meg to ganger i døgnet, og det var jo så vondt at jeg holdt på å besvime hver gang jeg amma.... da jeg begynte å smøre etter hver gang jeg amma ble det fort bedre. Forresten godt å høre at flere har baby m sopp, alle sier det er så vanlig, men kjenner enda ingen som har hatt det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå