Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noe nattlampe eller lys som ikke har så sterkt lys?

Jeg tenker på når man må amme om natten, så er det kanskje ikke så gøy å sette på den skarpe nattlampen vi har, da blir man jo våken med en gang.

Skrevet

Kjøp en med dimmer. Det skal jeg gjøre!

Skrevet

det var kanskje ikke så dumt nei!

Men mener jeg har lest noe her inne for en stund siden om noe lysgreier som bare hadde svakt lys. Men husker ikke hva det var, hva det heter, eller hvor man får kjøpt det, så hjelp!!!=)

Skrevet

Hvis du f.eks. tar en titt på www.babytrend.no vil du kunne se nattlamper der.

Skrevet

jeg kjøpte en nattlampe på happybabies.no det er en liten rund sak som man lader i stikkontakten, og så lyser den svakt når det er mørkt. Akkurat nok lys til å se den lille og uten å trenge å vekke mannen!

Skrevet

Kjøp laveste styrke på pæren, så kan du bruke din gamle lampe ;-)

Skrevet

Jeg kjøpte 5W pære på ikea.. laveste styrke jeg vet om.

Skrevet

Kjøpte ei pære på skeidar som ha litt "gulfarget" glass, ikke sånn som vanlige pærer. 15 w tror jeg den var. Gir et veldig behagelig lys. Har også kjøpt ei vegglampe (Ole Brumm) hvor man kun kan se lyspæra ovenfra, slik at ikke det lyser rett ned i senga til lillegutt. Synes det ble veldig fint jeg :-)

Skrevet

Har kjøpt en sånn nattlampe på ikea. Det er en slags "lyspære" som man setter rett inn i stikkontakten. Bruker veldig lite strøm, er svak og slår seg automatisk av når det er lyst og på når det er mørkt.

Selger lignende på Clas Ohlson også. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=1647244

Har det sikkert på andre butikker også.

Skrevet

Takk for mange svar!

Nå har jeg nattlampe med sånn spot-pære i, men de har vel kanskje de også med lav styrke?? Sånn man setter i stikkontakten er ikke noe for meg for den står vel å lyser hele natta?

Skrevet

Jepp, den lyser hele natta. Men syns ikke det har noe å si siden det er så svakt lys, og det er nede ved gulvet. Merker lite til det, men veldig kjekt for den som er oppe x antall ganger på do!! He, he....

Skrevet

Jeg har dimmer på en vanlig nattbordlampe. Plugger først inn dimmeren i kontakten og deretter lampen i dimmeren igjen... Funker hvertfall veldig bra. Har de på C.O. f.eks...

Skrevet

Skal ikke ha nattlys (har faktisk blitt advart mot det, fordi disse små lysene gir lys hele natten, og øker kreftfaren - har vel noe med melatoninproduksjon å gjøre. Husker ikke helt, sto i VG for et års tid siden mener jeg).

Regner med at vi tar et lite stell før amming, så da lar jeg bare soveromsdøren stå på gløtt ut til gangen, så lar jeg lyset stå på det laveste der, mens babyen får mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...