Gå til innhold

lærlig?

dellta og Lucky Luke <3

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Heisann..

Jeg er lærlig og pr.idag er jeg 11 uker på vei og har allerede vært sykmeldt i 13 uker av andre årsaker samt siste del pga sv.kvalme... Er veldig spent på hvilke rettigheter jeg har i forhold til fødselspenger og lånekassen... Noen som vet noe? Må en søke om fødselspenger?

oi, er 9+4.... har hatt veldig lyst til å sykemelde meg i det siste pga kvalme eg også!! Men vet liksom ikke ka eg skal si til de andre på jobbben, vi snakker om alt her skjønner du!! Off,... ka sa du? =)

Ja, lurer også på ka vi har rett på! Men tror vi har lik rett som alle andre som har vært i jobb de siste 6mnd. Hørte noe om dette på et kurs eg var på i forbindelse med innmelding i LO, men det er en stund siden så husker ikke helt!! Hmm?

Hei igjen...

Om de på jobben din vet at du er gravid så sier du ifra (til din veileder), akkurat slik som det er at du ikke orker å gå på jobb da du er så utrolig kvalm for tiden. Du tar kontakt med legen din og får han til å skrive en sykmelding som han/dere mener er reel... Jeg er sykmeldt til 31.januar og da skal jeg tilbake på jobb igjen 1.februar, gruer meg litt til hva de sier og hvordan formen min er, har begynt å kjenne bekkenløsningen igjen... fikk det også tidlig med nr. 2

Få vite hvordan det gikk da....lykke til!!!!!!

MVH

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...