Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 I går måtte vi vaske rubbel og bit...Madrasstrekk, sengekant, puta, trekkene osv...Nå er alt lagt på, nyvasket og fint. Men vil unngå å gjøre dette så mange ganger. Har lagt på tisselaken nå da...Men hvordan gjør dere det? Dekker senga med hånduker?
Blue Lady Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Jeg ville tatt bort sengekanten og evt overmadrass. Lagt på tisselaken og en ekstra håndduk under hodet.
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Et stort håndkle nederst, tisselaken, overmadrass og strekklaken. Dette for å unngå at noe skal trenge seg ned til madrassen. Pute bruker vi ikke, han svetter så fælt:) Ellers har vi et par av overmadrassene (kjøpte på tilbud på Jysk), tre strekklaken og sengesett som lett byttes ut dersom ulykken skulle være ute. Sengekanten klarer han seg uten en natt, vi må bare har et par smokker tilgjengelig hvis den han har skulle forsvinne i nattemørket:)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Tusen takk for svar begge to :-)) Kjekt å høre hva andre gjør! HI
Føken siruppsnipp Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Jeg la tisselaken og putetrekk over(evt. dynetrekk). La det under hodet. Lett å ta bort og legge på nytt når han kastet opp.
Tirilille Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 Jeg ville ha tatt av sengekanten, og kjøpt meg to stk dyner og to stk DryNight-overmadrasser. Så kan du bare vrenge av på natta, og legge på nytt dersom du må. DryNight overmadrasser har en fuktsperre i det underste laget som gjør at væske ikke trekker ned i madrassen. Supert, og vi skulle ønske den fantes til juniorsenger også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå