Gå til innhold

April: Hvordan går det med magenedamene her inne??? ;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!! Så kjekt at du spør!! ;) Her går det fint. Har litt bekkenløsning, så har fått forbud mot å støvsuge og gulvvask... -ikke at jeg klager på det akkurat... Ellers er formen fin. Men svetter som en gal for ingenting.. -Det kunne jeg vært foruten...!!

Babyen sparker masse, og magen hopper og spretter! Det er kjempekoslig!! Hver kveld ligger jeg og kjenner etter sparkene, for å være sikker på at jeg har kjent liv i dag og.. :) Så det blir en liten "kosestund" hver kveld, for meg og babyen.. :)

Vi har vært på to UL og alt ser bra ut med den lille. Skal til Jordmor om to uker igjen, på vanlig sjekk. Trenger det strengt tatt ikke, men litt greit å ha en som "følger med". Eneste negative nå er at jeg har lagt på meg litt for mye. Iallefall i forhold til hva jeg hadde håpet, og i forhold til sist... :( Og blir fort sliten, så blir litt utålmodig med snuppa.. :(

Men, men..alt i alt så har jeg det veldig fint!! ;)

Hei =)

Her går det bare bra,eller jeg føler meg i storform,har alltid gjort det,men muligens legen ikke er helt enig med meg da..livmorhalsen var begynt å bli litt kortere sist ja var,skal til ny UL den 10januar,da er det 3uker siden jeg var på sist UL,dette blir min 7..eller er det 8 UL..husker ikke helt..

Men får jo både innvendig og utvendig UL,så får se babyen ja=)

Jeg har bekkenlåsning,som manuell teraputen kaller det,så her går det i å prøve å tenke seg om hver gang jeg gjør noe,ellers sier korsryggen stopp,og jeg bokstavlig talt knekker i hopen å detter på gulvet,foten bare svikter,så får tapet ryggen (tro det eller ei,men det FUNKER!! :) ) hver 14dag,så er jeg å levere urinprøver også hver 14dag så jeg ikke skal få UVI,så jeg ikke oppdager om jeg har.

Nå har jeg fått proteiner i urin,så blir fulgt opp pga det også,men blodtrykket er fint,og det er bare 1+ på proteiner så er ikke mye.

Ellers,prøver jeg som Synne, å ha en liten kosestund om kvelden,så jeg er sikker på at jeg har kjent liv,fikk streng beskjed fra legen på sykehuset om å ligge mye å ta det helt med ro i jula..haha...for det er jo lettere sagt enn gjort med en liten en som er overalt,men det var ingen unnskyldning sa han..ehh..jaha..

Men her sparker det mer og mer for hver dag =)

I går fikk lillegutt kjenne liv,og det var kjempemorro,så nå kommer han titt og ofte å bare drar opp genseren min,og legger hånda på magen=) så søtt =)

Har ikke lagt på meg noe særlig,men gjorde det heller ikke med lillegutt,så går enda i mine egene klær=)

Ellers er det vel ikke så mye mer å si,enn at jeg begynner å glede meg mer å mer nå til denne kommer =) er lei av alle kontrollene i hytt og pine og alt mulig med lillegutt også,så har fått nok nå,blir ikke flere barn når denne kommer,hehe..tror jeg... =)

Å, du mente sånn "baby-i-magen-mage"

Jeg kledde meg nemlig opp i skjørt på nyttårsaften og fikk en "kledlig" gravidmage da jeg så meg i speilet.. så det ble bukse i stede.. hehe

Jeg jobber med saken å bli kvitt magen da!

Det er ingen levende babyer i min mage, bare så det er sagt!!! Men det kan jo virke som det er en 8-10 gelebarn der inne ;-)

Hei!

Er stort sett bare innom og kikker litt her for tiden - ikke så aktiv på bidragsfronten...

Permisjonen har akkurat begynt for min del. Deilig! Har 18 dager igjen til termin, og formen er fin, men jordmor mistenker at babyen ligger i seteleie. Skal på ultralyd i morgen, og eventuelt henvises videre for vurdering av om det blir keisersnitt eller vanlig fødsel. Hører til Haukeland sykehus, og ryktet går om at de er ganske restriktive med planlagte keisersnitt. Hadde ikke akkurat drømmefødsel sist, så tanken på setefødsel (som plutselig kan ende med hastekeisersnitt) skremmer meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...