Gå til innhold

-73 MOD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal bli mamma for førstg gang,slutten av juni. Gleder meg! Litt uvirkelig også...+ veldig spennende.Noen der ute på samme alder og førstegangsfødende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, førstegangs og 72-modell her. Jeg skal ha i begynnelsen av juni, og har den samme følelsen av uvirkelig/spennende :)

Skrevet

Oj så godt å se at ikke alle er 19 år her.. Jeg er også 73modell!)

Skrevet

...og førstegangsfødende. Ja, det er rare greier dette her, men har jo ventet på det så lenge!

Skrevet

Hei! 75-modell her og førstegangs..... godt og vite at det er noen av oss over 30 her og :)

Skrevet

Heisann, her er nok en 1. gangs over 30! - Godt det er flere:)

Skrevet

Jeg drister meg til å legge til sted jeg: Trondheim på meg. Og vi over 30 er ikke treige. Vi må bare tenke oss om litt før vi starter :)

Skrevet

Drammen her.

Treige nei, det er ikke det det har stått på!)

Har vært heldig - prøverørsmetoden klaffet på første innsetting.

Skrevet

Så flott, gratulerer :) Jeg måtte få til å slutte med noe betennelsedempende medisin før vi kom oss i gang. Heldigvis er jeg mye bedre nå som jeg faktisk er gravid enn jeg var i prøveperioden :)

Skrevet

Hei!

Så godt at det er flere på samme alder her.

Er 72 modell, fra Trondheim og skal ha i starten av juni.

Skrevet

jeg er 73 mod men 2 gangs fødene kjennes som første da første alt er 11 år..

samboern min hra 2 som bor hoss oss så blir 4 barn i huset og vi skal begynne og bygge hus nå...

kaos kan en si...

Skrevet

Hei

Sender en hilsen her jeg også, 76 mod fra Drammen. I en litt lang prøveperiode (2 år) følte jeg meg litt gammel. Nå føler jeg meg helt passe. Er ikke det fint?

Skrevet

Første gang for meg også. (-75) Veldig spennende!:)

Skrevet

jeg er 74 modell, men jeg har et barn fra før (8 år - tidligere forhold), så det(jeg) gjelder kanskje ikke. likefullt er jeg glad for å se at det er en del på samme alder her.

Skrevet

Ser ut som om jeg er eldst her, 70-modell.

har to store jenter fra før. Er 15 år siden jeg gikk gravid sist så jeg føler meg nesten som førstegangs :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...