Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst på en trehjuling, med lufthjul, som tåler litt terrengkjøring. her skal det nemlig også trimmes..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke skal skeie ut med en vaskekte joggevogn (slik med stooooore hjul) vil jeg anbefale deg TFK Joggster Twist. Utrolig bra vogn :=)

Skrevet

Ja, kanskje det. Da har jeg ingen unnskyldning for å ikke jogge.. hehe.

Skal inn på nettet å se på den. Hva koster en slik vogn tro?

Og går det an å legge ryggen helt flat? Jenta mi er bare tre mnd.

Andre forslag til vogner?

Skrevet
http://www.babyjungle.nl/, gå inn på TFK Joggster Twist. Skal du bruke vognen spesielt til å jogge ville jeg investert i en ordentlig joggevogn, har desverre ikke webadr. til slike vogner. Lykke til da!
Skrevet

@del@ !!!

heisann!!

har du bestilt TFK Joggster Twist fra dette nettstedet??

har fått tips om å kjøpe denne vogna. skal ha en sportsvogn. gutten min er kjempe lang allerede, og denne skal visstnok ha god lengde.

har 2 spmål hvis du ahr tid å svare:)

hvor mye veier den og blir den liten sammenlagt??

og hvor mye har du betalt for den totalt hvis du har impotert den selv??

man slipper vel å fortolle barnevogner, men det er vel 25% moms??

Skrevet

opp!!

Skrevet

Jeg vil anbefale quinny freestyle 3xl. Kjempefornøyd med min iallfall:)

Skrevet

synes det ser kjempe fin ut den også:) husker du hvor lang den er i sittedelen?? og finnes det fotpose til den?

har en 6,5 mnd gammel gutt som allerede er 10 kg og 75 cm...

fikk derfor tips om TFK.. så jeg kunne bruke vogna lenge??!!?

Skrevet

Svarer deg senere :o) Litt opptatt nå.

Skrevet

Min er 6 mnd og 9 kg, 72,5 cm og han har goood plass, har madrass og skinnpose oppi. vet ikke akkurat hvor lang den er, men tror jeg kan ha den lenge ja:)

Skrevet

ja jeg mener det finnes fotpose til den ja, jeg er på leit etter voksipose å ha oppi d:)

Skrevet

ville absolutt valgt TFK jogster twiat.Hørt mange klager på at quinny vogna blir fort liten.

I tillegg er TFK smalere mellom bakhjulene,men alikevel stødigere.TFK er meget liten sammenlagt og alikevel er det en av de vognene med størst sittedel.Tåler også opp mot 40 kg.

Bagen til TFK er også stor.Like stor som Basson sine ol.

Jeg bestilte på babyjungle.nl og er kjempefornøyd.

Kom på ca 3 tusen med regntrekk og pumpe,pluss at det blir ca tusen til tollpost,men den regninga er ikke kommet ennå.

Hadde vogna her etter en uke.Anbefales,sparte nesten 2 tusen

Skrevet

er på vei til å kjøpe en voksi 0-6 år.. tror du den får plass oppi den?

Skrevet

nå har ikke jeg voksi pose,har en sånn odenwalder holly,den er det god plass til.Men ettersom denne vogna er en av de største i sittedelen,så regner jeg med det.Men du kan jo event ringe en forhandler av TFK å høre.Men er nesten sikker på det altså

Skrevet

men finnes det fotpose til TFK?? tror du det er plass til en voksipose oppi der?? 4000 er vel ike så ille nei.. tror jeg har sett de til ca samme pris på finn.no vel og merke brukt..

Skrevet

Hei igjen!

Vil absolutt anbefale deg TFK framfor Quinny. Har prøvd begge og tro meg forskjellen er STOR. Var noenlunde fornøyd med Quinnyen bortsett fra bredden på vogna (framkommelighet i butikker) og at sittedelen nok hadde blitt for liten for min store gutt med tiden. Synes også at den var ganske tung til å være så liten.

Ikke store plassen til en varm og god vinterpose heller når barnet blir større.

Gutten vår er på størrelse med din og vi solgte unna Quinnyen allerede da han var 5 mnd. Så at denne vogna ville bli i minste laget. Det var da vi oppdaget hvor stor forskjell det er på vogner ;O)

Har ikke EN ting å utsette på TFK'en min, elsker den og tør ikke å selge den tilfelle jeg skal ha flere barn. Tar ikke sjansen på å ikke få fatt på denne igjen...

Vi bestilte fra babyjungle og er kjempefornøyd med servicen. Fikk først et understell med knirk i. Det gikk likevel "knirkefritt" å få tilsendt nytt :o) Gikk bare en ukes tid, det sier jo litt om servicen.

Ift til pris og vekt og slikt tror jeg du må kikke på nettsiden, er engels oversetter på siden. Husker nemlig ikke da det er en del måneder siden.

Lykke til da!

Skrevet

Dersom det ikke er plass i denne vogna - ja da finnes det ikke en vogn det er plass i ;O)

Det som er kult er at den faktisk ser nett ut ift størrelsen :o)

Skrevet

Takk for mange fine tips om vogn. Tror jeg kjøper en tfk, jeg:)

Skrevet

Da blir du i hver fall veldig fornøyd .O)

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...