Gå til innhold

Min lille sønn kom på julaften!!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin julaften, men regnet ikke med at den lille gutten min ville komme før på en god stund enda. Jeg hadde ikke merket noen ting på forkant, ingen slimpropp som alle hadde snakket om og heller ikke noen juksveer!! Hadde god tid trodde jeg og håpte han kunne vente en dag ihvertfall både for min og hans del. Ikke noe morro å ha bursdag på julaften...og jeg skulle jo ordne med alt til jul, skulle ha besøk av 11 stk!! Men neida..klokka 0200 gikk vannet. Jeg gikk litt rundt å fikk ingen veer, ringte føden, men der sa dem at dette kunne ta tid siden veene ikke var i gang og at jeg var førstegangsfødene. jaja tenkte jeg og begynte med juleforbredelsene. Etter en halvtime begynte det virkelig å skje ting.Det bygde seg mer og mer opp og det var kun fem min mellom hver ri. Jeg kjente på meg at dette kom ikke til å ta så lang tid.Klokka var ca0430 da vi ringte på nytt og fikk endelig lov til å komme på en skjekk! Da hadde jeg kun ett og et halvt min mellom hver ri så var ikke spesielt godt å sitte i en bil da.Når vi kom frem ble jeg plassert på et bad, for de mente vi hadde så god tid.Jeg måtte jo tro på dem.De begynte å måle fosterlyd og rier og da fikk dem det litt travelt for å si det sånn. Alt var bra med den lille heldigvis:) Ble skjekket og da var det 8 cm åpning og to min etter var det full!! På fire press rier var den lille gutten min kommet ut i den store verden kl 0810! Alt sammen varte bare seks timer:) Han var en stor og fin gutt på nesten 4 kg. Siden alt gikk så fort og bra fikk jeg en god fødselsopplevelse som jeg hadde lyst til å dele med dere:)Det var en helt spesiell opplevelse:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...