Gjest Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Lyst å se om det er en liten gutt eller jente i magen min? Er en uke til UL og håper å få vite det da, men er så nysgjerrig, så vi du har tid? Er født 17.11.1980.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Å heldige, heldige du!!! Så spennende! Før jeg åpnet her, fikk jeg sååå guttefølelse;0) ..og den babyen som vises frem her, har nøytrale klær på seg, men jeg mener teppet den ligger på er blått:0) Så da mener jeg dette er en skjønn liten gutt, jeg! Hold oss orientert, da! Lykke til!
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Det skal jeg! De fleste har spådd meg jente og du nå og en til gutt, så det blir veldig spennende å se nå ja! Vi har masse blå tepper så det skulle ikke forundre meg om det blir litt blått uansett siden vi alt har to gutter fra før :-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Hmm...ja, tenkte jo på den muligheten;0) KAn prøve å se en dag senere, også! Dukker som regel frem "nye bilder" på en måte. Og om disse er mer avslørende, skal jeg si ifra!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Fikk med meg fra skravle at det blir en skjønn liten guttebebiss til deg! Nr. 3 er en rein bonus;0) Du er så heldig, du!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå