♥kinemor19og lille oliver Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 hvor lenge er/kan man vere på barsel der? trenger jeg å ha med klær til babyen til oppholdet? eller har de klær til babyen? når er besøks tidene der? takk for svar på forhånd...
2_TETTE Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Jeg var der 4 dager men hadde hatt hastekeisersnitt da....men tror det er vanlig med 4 dager etter fødsel også pga ammingen skal være i gang. Du trenger ikke ha klær til babyen. Du får iallefall bodyer mens du er der og helsetepper og dyne. Men hadde kanskje tatt med et par sparkebukser eller noe. Besøkstidene husker jeg ikke helt, men tror kanskje det var rundt kl.19 eller noe. Men pappaen kan jo være der hele tiden bortsett fra sieste 2 timer midt på dagen. Men vi hadde besøk utenom besøkstiden altså. Er et rom rett utenfor avdelingen man kan ta imot besøk utenom besøkstiden. Det var det jeg kunne svare på¨
Gjest Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Hei.. Har ikke født der...ennå, men det er like før. Var på svangerskapsforberedende kurs der før jul. Ja, du får klær til babyen mens du er der, trenger kun klær til hjemreisen. Du får også truser/skjorter mens du er der. Mener å huske at besøkstidene er fra 18-19 på hverdager (søndager på formiddagen en gang). Men husk ikke sikkert du orker ha så mye besøk!! Og hvor mye besøk trenger man når man bare skal være der et par dager. Men jeg tror at på den stua utenfor avdelingen, kan man ha besøk også utenom visittidene. Så sant det ikke er noe spesielt (feiler deg/barnet noe) er gjennomsnitts-liggetiden der 2 døgn. Såfremt amming etc. går bra og barnet har begynt å legge på seg. Husk at det er 4 manns-rom på A-hus (4 mødre + 4 unger), så de fleste vil nok hjem så fort som mulig for å få litt fred og ro.
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Jeg fikk en brosjyre med info fra ahus, sammen med brevet om at jeg hadde fått fødeplass og innkalling til ul... Der stod besøkstidene. Har du ikke fått det?
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Forresten, så blir vel de fleste på sykehuset til man iallfall har tatt føllings test, som kan tas tidligst 3. dag. Noen blir lengre, noen kortere. Drar man hjem før, må man tilbake for å ta testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå