tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 hva skal jeg gjøre????vil det si at han er mett når han sovner ved puppen??? det skjer somregel etter bare 5-6 min med mating.. er redd han får i seg forlite.. noen som vet??? har noen råd??
pingu-72 Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 Har/har hatt samme problem. Det jeg gjorde var å stimulere ham så mye som mulig mens han spiste (rugget på ham, masserte inni hendene og under føttene, strøk på kjeven). Du kan jo evt også ta en pause i ammingen og skifte bleie e.l. Nå er Lucas 5 uker og han holder seg stort sett våken under måltidene - så det ser ut til at det var et forbigående problem for oss i hvertfall:-) Lykke til:-)
Bratsj Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har også en sånn trøtt type, han sovner gjerne ved puppen. Du kan holde han våken ved å gni han inne i hendene eller under fotsålene eller på kinnet, hvis det ikke nytter så sa iallefall helsesøsteren min at med ivrig suging får de tømt i seg mesteparten av puppen på 5minutter -så han får nok i seg endel likevel. Tror ikke en sulten baby sovner ved puppen. Jeg tar bleieskift når jeg bytter pupp, slik at han våkner litt igjen og får i seg litt fra begge.
♡Linda♡ Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 sånn var det veldig her i begynnelsen å.. sleit skikkelig på sykehuset med amminga og måtte være en ekstra dag.. Sånn jeg har gjort det er at jeg gir fra den ene puppen og når hu blir så trøtt og evt sovner tar jeg å skifter bleie.. da våkner hun litt før jeg tar den andre puppen.. god ide å ta litt de og massere de i hender og under føttene.. hu ene barnepleieren på sykehuset hadde en klut med vann på som var litt avkjølende som hu tok litt i ansiktet sånn at hu våkna av det.. er kanskje verdt å prøve hvis ikke noe annet funker....
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2007 tusen takk for råd:) da prøver jeg det ved neste måltid.. klemmer
♡Linda♡ Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 blir helt forvirra.. grøss.. er ikke bare bare å komme hjem med en liten en.. er så sinnsykt MANGE spørsmål som dukker opp.. gjør jeg det rett.? åssen burde vi gjøre det når de skriker sånn... herregud... tørner jo nesten:o) men går seg litt etter litt til.. men jeg har fortsatt mange spm enda:) hehe.. godt vi har denna sida spør du meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå