Gå til innhold

Hvordan er humøret deres om dagen jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg som ei levende hormonbombe... Stakkars mannen min;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

overraskende bra!.. men nå er jeg bare sliten.. ikke i noe dårlig humør, jeg bare orker ikkeno..

Skrevet

Ustabilt !!

Er trøtt å vond i bekkenet å så er jeg utrolig grinete!!

Aldri sint "bare" grinete =)

Skal bli godt å bli ferdig nå kjenner jeg..!!!

Skrevet

her er det opp og ned!!! jeg kan

plutselig begynne og grine av noe jeg ikke hadde

grini over før jeg ble gravid..

hormonene er der merker jeg=P hehe.. men kan også være

veldig blid!! =)

Skrevet

Humøret her i gården er bare kaos. I et øyeblikk vil jeg bare at min kjære skal komme fort hjem fra jobb og kanskje kunne holdt seg litt hjemme sånn at jeg får litt avlastning med gutten vår, i neste øyeblikk kan jeg ikke få han fort nok ut døren pga at alt irriterer meg. Dessuten er jeg dritlei av å ha vondt, ikke få sove, være stor og ikke få på meg klær, hoven kropp, etc. Alt er galt for tiden. Jeg vil bare ha lillemor ut av kroppen min NÅ

Skrevet

Opp og ned, men jeg har store problemer med å snakke med andre enn de nærmeste. Orker ikke å smile, hilse eller drive med småsnakk når jeg treffer folk på butikken o.l. så jeg holder meg hjemme så mye som mulig. I tillegg blir jeg sur og irritert om folk kommer på besøk uten at jeg vet om det.

Skrevet

Alt er bare slitsomt for tiden......................... Har aldri vært så plaget med så mange "vondter" og annet grums i mine forrige svangerskap som jeg er i dette. Tror jeg kunne ha sovet 24 timer i døgnet og humøret svinger i et kjør! Syns faktisk veldig synd på de som må bo i samme hus som meg for tiden! ;)

Dette går mot noen laaaaaaaaaange 10-11 uker om ikke sykehuset snart ringer og sier at de endelig vet hva de skal gjøre med meg!

Skrevet

Humøret mitt er MYE bedre nå etter 2 ukers juleferie med masse hvile for slitent bekken!

Jeg innså nok ikke hvor mye smerter har å si for humøret, lunta var nok litt for kort innimellom eksamener og tunge arbeidsdager..hehe

Skrevet

Har termin idag og er så overfødeklar som jeg kan få blitt,men lillegutten klamrer seg fast inni den trygge hulen min, så jeg er ganske temperamentsfull om dagen. Tårene sitter løst og selv om jeg prøver å la være å bite av hodet til de som ringer og maser om fødsel, er det vanskelig!

Er i litt bedre humør i dag, og har bestemt meg for å ta en liten shopperunde for å se om jeg finner noe klær til mageknøttet på salg! :o)

Shopping gjør godt for sjelen, og det er faktisk bra for bekkenet mitt å få gått litt rundt.

Skrevet

Jeg føler meg stort sett veldig lykkelig selv om jeg er sliten og har mye vondt, men innnimellom kan jeg plutselig bli veldig irritert over småting. Det er en følelse som velter over meg og setter meg litt ut. Det går fort over så jeg prøver å bare pusle med ting for meg selv til det gir seg, for ikke å la det gå ut over sambo.

Har fem uker igjen nå, og vi snakket om det her om dagen at vi hadde berget oss bra, hormonelt sett. Har hatt 3-4 utbrudd gjennom svangerskapet, men da har det virkelig eksplodert også:)

Skrevet

er enten kjempeglad,eller så er alt trist synes jeg..hehe..litt hormoner og går her i gården ja :)

Skrevet

Jeg er småsur og prater veldig mye om plagene mine. Mannen min er brukbar til å hjelpe til men jeg synes jeg må stå for det meste av organiseringen i huset og det irriterer meg.

Jeg er nok ingen drøm å bo sammen med akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...