Trine 77 Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Hva er det og hvordan utvikler det seg iforhold til mensen? Har ikke fått mensen enda og er nå 6 dager på overtid. Har testet men testen viste bare et veldig svakt kryss
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 kjemisk gravid er når man får en positiv test og så blir den negativ og man får mensen...som da betyr at akkurat da man testet var der nok hcg til å gi utslag...men det blir ikke noe av det...og neste gang man tester har det sunket så detikke gir utslag. Vanligvis svake tester. Jeg har hatt det to ganger og da har jeg testa positivt før ikm...men så kommer mensen ett par dager etterpå... lespå www.pernille.info...velg tester og så falske positive tester
2007 ingen skuffelser Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 hvis alt går som du beskriver bare at mensen ikke kommer. Hva kalles det da? Er det en MA da?
Priscilla Skrevet 2. januar 2007 #4 Skrevet 2. januar 2007 Etter hva jeg har forstått så vil du teste positivt en god stund etter en MA, og det skiller det fra en kjemisk graviditet. Da er det som nevnt i et annet innlegg slik at testene ganske raskt blir negative etter først å ha vært positive. Opplevde en kj.gr. selv i desember. Testet pos to ganger med CB dig, for så å teste negativt tre ganger, tre dager senere. Leste masse på Pernille.info, men ingen av "casene" der passet på meg. Fikk ikke mensen igjen før 19 dager etter neg. tester. Dersom testen din var svakt positiv ville jeg testet igjen om noen dager. Priscilla
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 2. januar 2007 #5 Skrevet 2. januar 2007 Det er vel bare blodprøve hos lege som kan påvise kjemisk graviditet eller ikke. Hvsi testen er pos, men hcg-nivået for lavt (under 25) regnes det som kjemisk gravid. Så lenge du ikke blør er det håp...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 med ma tester du positivt som ved vanlig graviditet...kroppen kan nemlig fortsette å "tro" att den er gravid en god stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå