tulla_6pp Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 jeg har ennå ikke fått ikm som skulle vært den 27des tok en test i går,men den var negativ... men har hatt sykt ømme bryster men det har gått over, nå er jeg litt småkvalm om jeg ikke drikker nok osv. Det er ingen tegn til tanta her.. Som sagt tok det jo ca 3 uker sist før positiv test de sa på legekontoret at det kommer an på når i syklusen du blir gravid så jeg får bare vente på enten eller en stund til;) Hvordan går det med dere da?? Håper det hadde en koselig kveld i går.. Klem fra meg
miss_chica Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 meg gikk det ikke bra med..tanta kom hun 5 dager på overtid..kjærring! starta en uke 5 tråd oppå her..desverre
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 min kom på dagen den sku...trollet lurte meg...hehe men men, nå er det ny el jakt da i uke 3 gruppa=)satser på klaff siden nyttårsønsket er en liten spire;o)
sab22 Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 Hadde ikm 26 desember. kom ingen ting. hadde litt brunt blod 30 - 31 des som jeg tolket som festeblødning, men neida. 1 januar kom tanta. god start på det nye året ja ;(
tulla_6pp Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2007 så kjipt at dere har fått tanta på besøk jeg håper fortsatt at hun holder seg unna hmm men er jo kun i 1pp så det er jo evt kjapt da,spennende har bestillt tester på nettet men vet ikke når de kommer tror det var i går jeg bestillte.. tenkte å ta en til helga igjen lykke til fremover i det nye året jenter klem klem
skatt i magen:) Skrevet 1. januar 2007 #6 Skrevet 1. januar 2007 Tanta kom 3 dager etter ikm, på bursdagen min=( *BLÆÆÆH* Så det er vel bare å prøve igjenn, og denne gangen satser vi på at spiren sitter!!! Lykke til gullebolla=) Håper du er en av de få som har lykkes av oss i uke52 gjengen, xxxxxxxxxxx Det har vel ikke vert så mangen til nå??
Lille jente Skrevet 1. januar 2007 #7 Skrevet 1. januar 2007 Tanta kom som julebukk på nyttårsaften. Møkkakjerring. Var i kjempe dårlig form, og enda dårligere humør. Men er vel ikke annet å gjøre enn å prøve igjen ) Denne gangen prøver vi med EL-tester.
Kanutte og prinsen Skrevet 1. januar 2007 #8 Skrevet 1. januar 2007 Jippi, jippi - JEG ER GRAVID!!!! :0) Helt utrolig, kan nesten ikke tro det! Men har fått to positive tester nå (ganske svake da - men helt klare...), og ingen tante =) Hadde ikm i går. Masse masse lykke til til dere alle. Føler virkelig med deg Tussie - neste måned sitter den skal du se!
tulla_6pp Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2007 gratulerer så mye kanutte du er vel en av de få som har testet positiv håper det blir en positiv hos meg også nå tanta har jo ikke kommet så.... håper dere andre får klaff snart også,kjedelig å gå slik å vente føler med dere alle¤¤¤¤¤ ikke mange med klaff klem klem
Kanutte og prinsen Skrevet 1. januar 2007 #10 Skrevet 1. januar 2007 Takk for det =) Det ser jo lovende ut for deg også gullebolla - krysser fingrene og heier på deg!!! Kaster over masse babystøv til deg, og håper på å se deg på 1. tri veldig snart =) Stor babyklem
tulla_6pp Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2007 tusen takk;=) håper virkelig det er i boks blir så glad da asså,,får teste meg når de kommer i posten SPENT hehe
Ladybug~N&E Skrevet 1. januar 2007 #12 Skrevet 1. januar 2007 Jeg er gravid!! IKM i går;) Testet positivt torsdag! Og fredag!
vimssa Skrevet 1. januar 2007 #13 Skrevet 1. januar 2007 Gravid! Svakt positivt to dager før ikm, negativ på ikm (men mistanke om at testen ikke ble tatt riktig..for lite urin), helt overveldende å få opp gravid på cb digital en dag over ikm! Krysser fingrene for at alt går som det skal. Lykke til til alle dere andre. Satser på at 2007 blir deres år! Masse babystøv sendes************************************************
Lille jente Skrevet 2. januar 2007 #14 Skrevet 2. januar 2007 Da er det jo noen av uke 52 jentene som har klart det da. Gratulerer så masse. litt misunnelig, men unner dere det absolutt. Jeg fører meg opp på IKM uke 4 listen nå Har tanta på besøk, og det er bare kjipt. Dagene går jo sååå treigt. Vil bare ha henne "ut av stua" så vi kan begynne å prøve igjen. Eneste som er positivt er at jo lengre tid dette tar jo færre mnd er jeg på vei når vi skal gifte oss! 7 mnd...
tulla_6pp Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. januar 2007 så koselig for dere som ha testet positivt det vil jeg også tanta har ennå ikke visst tegn til å komme her så det kan jo se bra ut;) håper hunholder seg unna videre skal teste nærmere helga er så spent Men jeg er mere oppblåst i magen nå og det har jeg ikke vært før:(?? lykke til dere andre som har fått tanta håper på mere napp neste mnd Og lille jente så utrolig koselig at du skal gifte deg lykke til med alt;) store klemmer
Lille jente Skrevet 2. januar 2007 #16 Skrevet 2. januar 2007 Takk så mye for det gullebolla ) Vi gleder oss masse, er litt rart å tenke på at jeg skal gifte meg i år... Håper at vi er så heldig og får en baby i år også ) Uansett så har vi masse å se frem til. klem klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå