vårspiren Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Jeg og samboeren min har skal ha 6 uker fri sammen hele mars og halve april. I den forbindelse har vi funnet ut at vi vil dra til sydligere strøk. Men vi vet ikke helt hvor enda. Det eneste vi vet er at vi ikke vil til Gran Canaria eller sånne steder hvor det finnes norske pensjonister i hopetall. Vi kunne egentlig tenke oss en gresk øy, men det er jo ikke turist-sesong der når vi har fri. Så jeg lurer på om noen av dere tenker å gjøre det samme, og eventuelt da hvor dere planlegger å reise og hvorfor? Selv om det helst skal være et litt eksotisk og spennende reisemål, må jo være litt barnevennlig også. Hadde satt stor pris på tips i forhold til destinasjon. Vurderer alt fra Thailand, Malaysia, Australia til Portugal. Er egentlig helt åpen for sted bortsett fra at vi gjerne kunne tenke oss sol og strand. Om vi blir borte en eller fire uker spiller heller ikke så stor rolle. Men ideellt sett rundt 2-3 uker. Hvor er det finest å ta med seg ei lita tuppe på da ni måneder på ferie tror dere?
krksk Skrevet 1. januar 2007 #2 Skrevet 1. januar 2007 vi tenker på akkurat det samme og gran canaria frister IKKE så vi har bestemt oss for å reise til seycellene!!! vi var på mauritius på bryll reise for 1 1/2 år siden og det var også knallbra mht klima og barn.. mye det samme på seycellene men skal være enda mer eksotisk.. gutten vår er 12 uker og tenker reise til neste høst så da er han nesten ett år.. har ei venninne som har vært der med like gammel jente og de storkosa seg! ikke krevd vaksiner el malaria el andre skumle ting der og maten er superb! eneste er lang flytur.. ca 12-13 timer men tror det skal gå greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå