Gå til innhold

Sexlivet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som opplever at sexlivet er myeeee bedre når man er gravid?

 

Vi "koser" oss mye mer nå enn før, og det er mer lidenskap og bedre orgasmer :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA..! :D hehe... jeg har blitt så utrolig følsom, og sexen er sååå god..! :) eneste som er dumt, er at siden jeg er dårlig i blandt, klarer jeg ikke ha sex hver dag.. hehe... har sex ca 5 ganger i uka uansett, men sambo blir snurt allikevel, så i blandt føler jeg meg litt presset til å ha sex..:s men når vi bare kommer i gang, angrer jeg ikke, for det er så deilig...! ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer rett å slett ikke ha sex. Har smerter i magen og da frister det lite. I tillegg er jeg vel litt nervøs, så her i gården er det lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi jeg har vært trøtt og kvalm og oppblåst har ikke sex fristet så mye. Og frem til nå har jeg ikke ville hatt samleie pga usikkerhet mta sa. Alle sier det skal være så sikkert og trygt, men jeg har ikke stolt på det - husk at det ikke dannes propp før i uke ni. Jeg tror det er derfor alt er så rikikabelt de ukene før, lett for infeksjoner og sånn.

 

Men nå kjenner jeg meg tryggere, er i min tolvte uke nå. plagene er mindre og jeg savner sexdelen ja, absolutt. Så nå fremover blir det vel litt mer action. Men jeg vil ikke si at sexen er bedre under graviditeten enn ellers nei, men det må vel være litt undividuelt tror jeg. Noen blir tørrere og sårere, noen ikke.

 

Synes du sex er godt så kos dere masse, er jo bare hyggelig med masse kos ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...