rødhette* Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 Bortsett fra de opplagte tingene, som at vannet går eller man får rier, samt at slimproppen går, hva er det som kan være tegn på at fødsel nærmer seg?
Mamman til to herlige gutter Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 er ike noe fasit på om fødselen nærmer seg, har kanskje noe med hvordan du føler deg? men jeg vil tro at når slimproppen er gått, du begynner med kynnere på slutten, oppe xantall ganger om natten for å gå på do, og bekkenet blir verre... var hvertfall sånn med nr1 her. når dette begynte på meg sist så var jeg i fødsel etter ca 2uker.. er begynt sånn nå også så vil tror at småen kommer om ca 2uker.. har bare 20 dager igjen...
rødhette* Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2007 Jeg har da vært oppe x antall ganger på do i flere mnd... så det tror jeg er et dårlig tegn gitt... bekket har blitt værre for flere uker siden, men det er vel fordi babyen blir tyngre....
Mamman til to herlige gutter Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 som jeg skrev så er det ikke noe fasit på om en er nær fødsel, men det var sånn det var med meg med nr 1. så haper for min del at det blir likt denne gangen for da er det ikke lenge til...
term020107 Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 jeg har termin i dag, og har de siste dagene følt meg skikklig tett og litt hoven i nesa/ ansiktet. Kan dette være det berømte fødetrynet tro...? Håper det.
selma07 og engel Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 Jeg går på do 1000 ganger om natta, har fått ansikt som er trill rundt (nesten;-) har kynnere, vondt bekken, sover dårlig, trøtt osv osv.. Men virker ikke som det er noen fødsel på gang.. 21 dager til termin:-) så vi får vel bare slå oss til ro og vente.... Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå