Gå til innhold

Kjære Animal!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt nytt år!

Kan du se litt på meg?

Hvordan blir min fødsel,hvor mange kg og cm blir den lille?

kjønnet?

Spår du om andre ting også?

Termin 2 mai

født 28.04.82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

dytter

Skrevet

dytter

Skrevet

dytter

Skrevet

dytter

Skrevet

dytter

Skrevet

er du der animal?

Skrevet

dytter

Skrevet

Hei, hei. Har ikke vært her etter jul.. Beklager treg respons. Får begynne med å si at jeg ikke er synsk, som andre her inne er, spår derfor ikke. Men syns det er gøy å "gjette" på fødselsvekt, lengde osv, sier da det som faller meg inn, så det er ikke noe du skal legge for stor vekt på. Får gjerne en følelse/eller en tanke, disse har ofte hatt noe for seg, men ville som sakt ikke hengt meg opp i det jeg sier.

Når det gjelder deg, så tror jeg at du får ei lita skjønn jente, som kommer endel før termin. Men ikke så tidlig at det er farlig for livet hennes. Vekt 2670 og 46 cm, tror hun kommer natt til en mandag, rundt kl 04. Fødselen går fort og greit, men den vil komme litt overraskende på. Tror hun får ganske mye relativt mørkt hår.

Hehe, men er jo ikke sikkert det er deg det jeg får følelsen av gjelder. Lykke til uansett! Gled deg, det er fantastisk.

Skrevet

Må si at jeg har hatt en føleles av at det er ei jente.Håper og få vite det når jeg skal inn til en ekstra undersøkelse i uke 32.Så langt har du rett i at viss det blir ei jente så får hun mørkt hår,faren er fra colombia!Dette er jo kjempe gøy.Tusen takk.

Skrevet

Så spennende med ultralyd.. Lykke til, og kos dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...