Anonym bruker Skrevet 1. januar 2007 #1 Skrevet 1. januar 2007 ...er ikke snakk om....prøver jeg å ta henne over i min seng for å kose litt, blir hun helt hysterisk...-skal OPP med en gang!!! Skulle jo ønske vi kunne kose litt på morgenkvisten, og trodde vel egentlig at det skulle bli "bedre" jo eldre hun ble...er 8 mnd nå! Noen andre som har morgenfugler?
Gjest_1001 Skrevet 1. januar 2007 #3 Skrevet 1. januar 2007 Kose er ett fremmedord for min gutt 8 1/2 mnd Han ligger stille og får pupp og etter det er det bajas fakter, skal lugge og bite i nesen, klatre over oss, sparke i pappaen, slå oss på huden (lager så kjekk klaskelyd), reise seg opp etter oss og i det hele tatt. Ikke mye kos der. Men jeg tro det er bare en periode, håper det ihvertfall. Etter at han begynte å forflytte seg har han fått "makk i ræven"!
mai mammaen til to Skrevet 1. januar 2007 #4 Skrevet 1. januar 2007 datteren min ligger i sengen vår mesteparten av natten..så om morgningen så ligger hun der iallefall..hun ligger ikke akkurat å koser så mye når hun har våknet, men hun ligger ofte å spreller og pludrer til jeg har våknet... så tuller vi litt osv.. ofte så dupper jeg litt..men får raskt en knytte neve i fjeset osv..hehe.. men men..går greit det... hun er snart 8 mnd
Mathoka Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Har det akkurat som deg...han er 8,5 mnd...ikke snakk om kosing på morgenen, da skal han hoppe, slå bite, klype, lugge, reise seg opp etter ansiktet vårt o.l. Så blir ikke til at jeg gidder å prøve engang =) Han kunne ligge å kose/sove inntil meg på morgenen frem til han var ca 6 mnd, var da han begynte å krabbe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå